kan jag vara gravid?

P

pepziboy

Skulle haft mens igår, har alltid fått den tisdagar i snart ett år..

Ingen mens i sikte idag heller, förra veckan hade jag fruktansvärt humör, sambon kunde inte säga nåt utan att jag gormade och gol på honom..
Dricker massa CocaCola, har aldrig tyckt om det innan, i helgen mådde jag illa, halsbränna.
Brukar få ont i brösten cirka 1 vecka innan mens, haft det 1½ vecka nu, även i nipplarna, ALDRIG haft innan..
När jag nyser, gäspar eller hostar så värker det till i äggstockarna?Livmodern?
i torsdags kändes det som att nån stack en kniv i mig nere i tjejmagen, gjorde ont men gick över snabbt, ägget som fäste??
Fruktansvärt trött, sover och sover och sover, gör inget annat coh är ändå lika trött..
Vi planerar inte barn utan sagt att händer det så händer det ::) ett barn e välkommet..
brukar ha ägglossning 2 veckor innan mens, alltså på tisdagarna, denna månaden blev det inget pinuppat runt ägglossning pga jobb, pinuppade på fredagen.. Har tänkt att de inte tog sig iom att det var ändå några dagar innan ÄL..
Kan det ha tatt sig iaf?

Ska köpa mig ett test men tänkte man kan höra här först :)
 
Sv: kan jag vara gravid?

Alla symptom du uppger är ju diffusa tecken. Lika väl som att det kan vara lite inbillning från din sida ;)

Testa så fort du får chans :)
 
Sv: kan jag vara gravid?

i torsdags kändes det som att nån stack en kniv i mig nere i tjejmagen, gjorde ont men gick över snabbt, ägget som fäste??
Fruktansvärt trött, sover och sover och sover, gör inget annat coh är ändå lika trött..
Vi planerar inte barn utan sagt att händer det så händer det ::) ett barn e välkommet..
brukar ha ägglossning 2 veckor innan mens, alltså på tisdagarna, denna månaden blev det inget pinuppat runt ägglossning pga jobb, pinuppade på fredagen.. Har tänkt att de inte tog sig iom att det var ändå några dagar innan ÄL..
Kan det ha tatt sig iaf?

Ska köpa mig ett test men tänkte man kan höra här först :)

Symptomen tyder ju på det, men fyra dagar låter länge för spermierna att överleva, även om det säkert går. Men det kan ju också vara så att ägglossningen ägt rum tidigare än du beräknat.
 
Sv: kan jag vara gravid?

Gör ett test.

Jag hade en massa olika symptom men så kom mensen ändå.
Sen kände jag ingenting, och då var jag gravid.
 
Sv: kan jag vara gravid?

Så konstigt är det inte.

Innan jag blev gravid första gången fick jag alltid mens fredagar var fjärde vecka.

Numer är det lite hipp som happ :crazy: Har iofs inte haft mens så många gånger efter graviditeterna, så det tar väl ett tag innan det stablilserar sig.
 
Sv: kan jag vara gravid?

alltså de andra månaderna när man myst runt ägglossning så har man gått och letat tecken vidmensdags..'

denna månaden har jag inte tänkt och letat tecken eftersom vi inte gjorde nåt runt ägglossningen..
 
Sv: kan jag vara gravid?

de symptomen har jag aldrig haft innan.. och jag har inte haft stressigt eller liknande heller denna månaden.
 
Sv: kan jag vara gravid?

Ta du och gör ett test så vet du ;)

Ingen här kan liksom ge dig ett säkert svar på din fråga...

P.S. "Tjejmage"??? :o. Måste bara fråga varför så många använder detta förskräckliga uttryck. Varför inte kalla saker för deras rätta namn? :angel: D.S
 
Sv: kan jag vara gravid?

aah alltid en tisdag, min mensperiod e 28 dagar

Är du säker på detta? Jag har 27-28 dagars menscykel men har två gånger blivit gravid på dag 10 efter sista mensens första dag, det vet jag med säkerhet, vilket alltså skulle vara 4 dagar "för tidigt", men det borde också betyda att min ägglossning ofta ligger tidigare än 14 dagar före nästa mens. En gång har jag iofs blivit gravid på dag 14.
 
Sv: kan jag vara gravid?

Jag har också råkat ut för det du skriver utan att vara gravid, det händer.

under alla år jag haft mens så har den aldrig varit försenad.. så det mesta tyder på att jag e gravid. men ska köpa mig ett test och kolla..

Nån som vet om det finns test på MAXI att köpa?
 
Sv: kan jag vara gravid?

Finns det inte tusen "kan jag vara gravid- trådar" ?

Tycker det är en ny varje gång man tittar in :angel:

Säger bara : köp ett test så vet du!!

// En gravid-sur Willebillebus som vill att bebis ska komma NU !
 
Sv: kan jag vara gravid?

under alla år jag haft mens så har den aldrig varit försenad.. så det mesta tyder på att jag e gravid. men ska köpa mig ett test och kolla..

Nån som vet om det finns test på MAXI att köpa?

Men testa så är saken klar! :idea: Du kan göra det redan nu, eftersom du förväntat din mens.
Ibland undrar jag hur många kvinnor som har varit "gravida" innan de blivit gravida. En hel del, gissar jag...
 
Sv: kan jag vara gravid?

Ett klassiskt tips är ju att använda sökfunktionen i stället :idea:

Finns det inte tusen "kan jag vara gravid- trådar" ?

Tycker det är en ny varje gång man tittar in :angel:

Säger bara : köp ett test så vet du!!

// En gravid-sur Willebillebus som vill att bebis ska komma NU !
 
Sv: kan jag vara gravid?

*kl*
Spermien kan leva upp till 5 dygn i kvinnan... Tycker du ska köpa ett test! Lycka till!
 
Sv: kan jag vara gravid?

P.S. "Tjejmage"??? :o. Måste bara fråga varför så många använder detta förskräckliga uttryck. Varför inte kalla saker för deras rätta namn? :angel: D.S

För att inte tala om "pinuppa". Nuppa har jag hört, men "pinuppa" i betydelsen ha sex?????
 

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 284
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 302
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 461
Senast: Kaos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp