Kan jag rida Dponny?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nataliiie

Hej, Jag ska snart köpa en ny ponny, eller jag vet inte om jag kommer bli för lång och skulle vilja ha lite hjälp av er på buke.
Jag är ca 163-165 och undrar om jag skulle kunna köpa en d ponny att ha o tävla i 4 år till. (är 14 år).
Har gjort tester för hur lång jag ska bli och dom säger att jag ska hamna på ca 166, kanske 168 men de trodde dom inte.
Rider stor Bponny utan problem (ser väl lite lång ut men inte farligt alls, känns bara fel.)

Tror ni att jag skulle kunna rida d ponny några år till?
Inte så kul om man köper storhäst o börjar tävla mot ridlärarna på min gamla ridskola (he-he)

Snälla hjälp mej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 062
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud