Kan inte skriva ÅÄÖ SNABB HJÄLP!!

californication

Trådstartare
Riktigt snabb hjälp tack. Jag kan inte skriva åäö på msn. Som ni ser kan jag det här, men där fungerar det inte. Vad är felet? :confused:

Sv: Kan inte skriva ÅÄÖ SNABB HJÄLP!!

Logga ut och logga in igen.

gå in på språkinställningar på din dator

EDIT: ska lära mig läsa någon dag.
då vet jag tyvärr inte hur du ska göra.

äre bara åäö som inte funkar? annars äre nog så att du bara brhöver trycka på insert .. :p

prova att stänga av datorn annars..

sen går du in på kontrollpanelen, öppna "nationella inställningar" (klicka på "växla till klassiskt läge" om du inte hittar), sen fliken "Språk", knappen "Information". Markera Engelska och välj ta bort.

edit: ajdå, vista... då kanske det inte stämmer det där... men kanske går att gå in i inställningarna från språkfältet där nere på aktivitetsfältet...

sen går du in på kontrollpanelen, öppna "nationella inställningar" (klicka på "växla till klassiskt läge" om du inte hittar), sen fliken "Språk", knappen "Information". Markera Engelska och välj ta bort.

edit: ajdå, vista... då kanske det inte stämmer det där... men kanske går att gå in i inställningarna från språkfältet där nere på aktivitetsfältet...

Jag har tryckt hysteriskt fram och tillbaka, och nu funkar det igen. :rofl:

Jag har bara trixat ett jävla bra tag nu. :devil:

Vista. :love:

Fattar inte varför Microsoft ska envisas med att installera amerikansk tangentbordlayout på svenska operativsystem...

jag tyckte om vista tills jag märkte att jag inte kan ta emot musikfiler på msn... har trixat mkt men får se mig besegrad till att använda delade mappar....

inte jag
jag kan skicka men ite ta emot bara sådär
de måste läggas i delade mappar ...
jävla kr¨ångel :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 642
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 722
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 736
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka