Kan inte logga in på Spotify

Rosett

Trådstartare
Nån mer som har problem med detta?Det har varit så hela morgonen. Det kommer bara felmeddelande och ”försök igen senare”. :arghh:
Jag har kollat på supporten och communityt men hittar ingen lösning.
Har så att jag loggar in med Facebook och då går det inte att logga in med lösenord (som jag dessutom tappat bort). Provade byta lösenord på Facebook och logga ut och in igen utan resultat :banghead:

Jag loggar nog in med FB, loggas in automatiskt. Lyssnar nu i mobilen utan problem, förutom att jag tog ett par dåliga lurar så det låter som om Magnus Uggla har dragit in kastruller för att få till musiken :grin:

Ååå @Linda8142 jag har exakt samma problem!
Inte kommer jag ihåg lösenordet heller och min mail som förmodligen står att jag har på Spotify är en gammal adress så det hjälper inte att jag får nya inloggningsuppgifter skickade dit. Vet faktiskt inte vad jag ska göra. Mycket förargligt.

Ååå @Linda8142 jag har exakt samma problem!
Inte kommer jag ihåg lösenordet heller och min mail som förmodligen står att jag har på Spotify är en gammal adress så det hjälper inte att jag får nya inloggningsuppgifter skickade dit. Vet faktiskt inte vad jag ska göra. Mycket förargligt.
Det stod nånstans att man kan skapa ett nytt konto och få allt överflyttat dit … om jag inte minns fel, har teflonminne.

När det inte går att logga in alls på det viset så är det ofta servern som har något fel. Då får man helt enkelt vänta, de kan bli griniga av att det t ex är väldigt många online vid en särskild tid på dygnet.

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 392
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Jag kan inte längre logga in på mitt Spotify konto! Jag har byter lösenord utan resultat. jag får hela tiden beskedet om att...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama