Kan du Spanska/portugisiska?

Sv: Kan du Spanska/portugisiska?

Det är spanska, och dom pratar inte om piaffen eller hästar i sig utan om spansk politik, rösten är en Spansk jornalist och radiopratare som klankar ner pa spaniens nuvarande president. Tyvärr inget alls med videon/bilderna att göra.

Vill du ha en översättning sa kan jag göra det men jag antar att det var ngt annat du trodde att du skulle fa höra :crazy:

Jaha! Vilket antiklimax :(
Men tusen tack för att du ville kolla och göra ett försök. :bow:

PS:
Men visst säger han caballo och piaffe? Gör han någon jämförelse med hästar?

Jo han pratar om piaff och hästen men gör en jämförelse till presidenten som stampar pa befolkningen (ungefär). Tyvärr inte mer än det..

Ingen orsak, kul att kunna hjälpa till även om det inte var vad du förväntat dig.

hehe, är det franska??!?! :o HEHE. :D pinsamt. Jaja, skyller på att det var mitt på natten ;) Tack ändå för att du ville försöka... :bow:

Liknande trådar

Kultur Vi ska stanna till i Wien under vår tågluff i maj och jag skulle gärna vilja besöka Spanska Ridskolan, men är det försvarbart? Jag är...
2
Svar
20
· Visningar
2 697
Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
592
Senast: Oknytt
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 226
Senast: Fiorano
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30