E
emci
Min son är nu snart 9 månader och har hittils ammats ca 4 ggr om dygnet. Har nu på sista tiden märkt mer och mer att han inte vill amma. Får liksom tvinga honom att amma och han börjar stortjuta och vill inte men till slut efter mycket bråk ger han med sig och ammar. Men det känns inte bra att ha det så här.
Visst , vill jag att han ska fortsätta amma men jag vill inte bråka med honom varje gång. Det är inte kul att känna att jag tvingar honom till amning!
Sen undrar jag hur pass fort bröstmjölen försvinner från brösten? Som det är nu är han rätt snäll att amma på morgonen och på förmiddagen. Om man tar bort amningen på eftermiddagen och bara ammar två gånger på morgonen och förmiddagen, kommer mjölken försvinna då?
Behöver lite tips då jag känner att jag varken vet ut eller in!
Visst , vill jag att han ska fortsätta amma men jag vill inte bråka med honom varje gång. Det är inte kul att känna att jag tvingar honom till amning!
Sen undrar jag hur pass fort bröstmjölen försvinner från brösten? Som det är nu är han rätt snäll att amma på morgonen och på förmiddagen. Om man tar bort amningen på eftermiddagen och bara ammar två gånger på morgonen och förmiddagen, kommer mjölken försvinna då?
Behöver lite tips då jag känner att jag varken vet ut eller in!