Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idel ädel avel alltså, kul att du har ett sto från Jäboruder. Vårt sto s första fölis finns där Lesly af Jäboruder. Nyfiken finnes hemsida...
mvh Elshacera
Hon tittade som vanligt på mig och undrade var f-n morgonmaten var när jag kom ut vid 7. Jobbigt och pustigt att gå ut i hagen men inte något som visar att det ska bli i dag heller.
Slutar snart räkna dagarna som går, 340 idag...
Äntligen ett tecken till!!! Vaxproppar i morse! Och hon hade förverkar i natt!!! Gåg ner och stönade bra länge och emellanåt kollade hon efter om det kanske kommit något föl... (som om det skulle gå så lätt )
Men fortfarande ingen vit mjölk Tycker det borde vara dax snart! (340 dagar idag :smirk
Jag skulle ha jobbat till 19.30 ikväll, men mitt på dagen ringer stallägaren. Då har hon varit ute o gett lunch o hon var orolig för Queen.
Låg ner i hagen och stånkade, men inget hände.
Reste sig upp, ville inte äta, bara stod o skrapade med hoven.
Ant förverkar, för nu är allt lugnt. Är nyss hemkommen, tog ledigt resten av dagen, blev orolig ju o vill inte missa eventuell fölning.
Men som sagt, lugnt nu, tempen har dock gått ner kraftigt, nästan 1 grad. Kanske på G.
Det är såå roligt att följa era " våndor" när dagarna går, en efter en. Själv fick jag allt vänta bra mkt längre på mitt arabsto, de gånger hon var dräktig.
1:a 346 dygn
2:a 355 dygn
3:e 357 dygn
& 4:e 361 dygn ( dödfödd pga felläge)
Hundträning Har sett exakt samma hända en bekants rumänska rescue. Det gick inte bra. Dom hade alldeles för bråttom. Så låt den landa, inte möta nya...
Islandshäst Det finns massor av åsikter, såklart, men ja jag anser att du kan det. Jag är i samma viktklass som du, kanske aningen tyngre, och 10 cm...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.