Calazirya
Trådstartare
Men gud snart ger jag upp
Tidigare idag var vi ute i Slottskogen och lekte med Zaga, som alla valpar stoppar hon i sig ALLT...
Men vi är hyffsat med och hon hinner inte svälja något..
Efter en stund åker vi hem och Zaga somnar omedelbums..
När hon sedan vaknar så är hon orolig/pipig och kan inte riktigt vara still så vi går ut på gården..
Kissar lite och sedan går vi in igen..
Då bajsar hon jätte löst och efter några minuter kräks hon..
Torkar och tänker att det är väl lite släng av kolik ( som sist ) masserar magen och då somnar hon igen..
Vaknar och kräks igen + bajsar super löst
Då slog det mig, kan hon ha fått i sig ekollon
Slängde mig på datorn och googlade efter olika symptom på ekollonförgiftning
Ska det aldrig någonsin få vara lugnt, mitt stackars hjärta klarar inte mycket mer nu ( är ständigt orolig hela tiden )
Har haft kontakt med Jourhavande veterinärklinik !!
Vet inte riktigt varför jag skriver, kände bara för att skriva av mig lite oro / Ledsen C
Tidigare idag var vi ute i Slottskogen och lekte med Zaga, som alla valpar stoppar hon i sig ALLT...
Men vi är hyffsat med och hon hinner inte svälja något..
Efter en stund åker vi hem och Zaga somnar omedelbums..
När hon sedan vaknar så är hon orolig/pipig och kan inte riktigt vara still så vi går ut på gården..
Kissar lite och sedan går vi in igen..
Då bajsar hon jätte löst och efter några minuter kräks hon..
Torkar och tänker att det är väl lite släng av kolik ( som sist ) masserar magen och då somnar hon igen..
Vaknar och kräks igen + bajsar super löst
Då slog det mig, kan hon ha fått i sig ekollon
Slängde mig på datorn och googlade efter olika symptom på ekollonförgiftning
Ska det aldrig någonsin få vara lugnt, mitt stackars hjärta klarar inte mycket mer nu ( är ständigt orolig hela tiden )
Har haft kontakt med Jourhavande veterinärklinik !!
Vet inte riktigt varför jag skriver, kände bara för att skriva av mig lite oro / Ledsen C