Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mumorsan röstar på cirkus
Eftersom att hon gör ett konstigt urval i sitt teoriinlägg samt röstar på Caisa, vilket jag inte förstår varför. Mer teori återfinns i inlägg #202 & #198.
[...]Tyvärr så måste jag lägga min röst redan nu (helt oplanerat måste jag åka till stallet för medryttaren hade visst inte alls tänkt åka idag....väldigt irriterande, såvida jag inte har sån jäkla tur att det finns en plats ledig i nån av hoppträningarna och jag kan vara med)[...]
CaisaLundblad det jag reagerar på är hur hon bemöter mig när jag frågar varför hon tolkat mitt svar fel på LL startfråga . Olikt den Caisa som spelade så skärpt sist. har hon släppt garden lite? Kan hennes bemötande där "hon slutade läsa" indikera att hon inte är så på sin vakt som hon var som god. [...]
cirkus röstar på CaisaLundblad enligt teori ovan.
Fast det är väl en fullt vettig anledning till att rösta på någon?
Dramatik - Har jag sett alldeles för lite av för att kunna säga något om. Rösten på henne förstår jag inte alls och håller inte med om. Dock så brukar dramatik vara en väldigt ivrig spelare som snabbt brukar få igång spelet men denna gång är hon mycket mer tillbakadragen.
Jag förstår hennes teori men jag håller absolut inte med. Anledningen till att jag tycker det andra är skumt kan du läsa om i #202, tycker att det står rätt tydligt vad som är skillnaden där.
[...]Mumorsan hade jag velat se mer av - men ett enda inlägg där hon tycker att det är "sweet" utan regler kanske kan betyda att hon är lite lagt åt den laglösa sidan, men varför redan första dagen visa upp sig på det viset om man är björnbuse? [...]
dramatik vill jag också se mer av. Jag tycker att Habinas första röst här har en rätt svag motivering och inget som får mig att vilja rösta på drama
[...]
Jag tycker Monstermom gick lite väl hårt på mot Hedinn för att hon nämnde Magicas roll i sitt svar på den obligatoriska frågan. Jag kan inte riktigt förstå vad det fanns att bli misstänksam på och funderar på om hon försöker få bort misstankarna från sig själv genom att sätta Hedinn i ljuset. Det är ju inte som att det finns mycket att gå på första dagen och det känns lite som att hon letar efter något hon kan reagera på och teoria om, lite som en ulv letar efter något eftersom denne måste leta lite och inte bara bli misstänksam som en god blir. Sedan är det som att hon ber LindgrenV om medhåll. Kollega?
Det vore ju bra dumt att outa sig så som hon tror sig Hedinn har gjort.
Matmissbrukaren röstar på Monstermom
Dramatik
Drama reagerar på att Matmissbrukaren uttrycker att hon bara vill flyta med strömmen, angående att förstå matten bakom tärningskast... Jag tycker väl att det var en märklig sak att reagera på - jag kan absolut förstå det på saker inom leken, men matte? Habina röstar på Drama, med en motivering som känns som ingen motivering alls, och Drama tycker det är lite lustigt. Finns inte så mycket att säga om Drama. Men jag undrar ändå över att hon kommenterade Matmissbrukarens uttalande som att det hade med lekstrategi att göra, det känns inte helt OK... Lite misstänkt.
Jag har klippt ut vad jag tycker är intressant i det här inlägget. Hon skriver att hon inte tar med de som har skrivit för lite. Detta är bland andra AskoII, bumpo och karamelldrottningen.
Samtidigt så har hon bara sett ett av mina inlägg men tycker det är värt att jag ska vara med här. Hon tar även med dramatik som knappt gjort ett knyst vid det här laget.
Frågan är varför detta urval sker?
Varför? Det var ju inte det som var relevant så då klippte jag ut det, så gör jag jämt.
Jag har klippt ut vad jag tycker är intressant i det här inlägget. Hon skriver att hon inte tar med de som har skrivit för lite. Detta är bland andra AskoII, bumpo och karamelldrottningen.
Samtidigt så har hon bara sett ett av mina inlägg men tycker det är värt att jag ska vara med här. Hon tar även med dramatik som knappt gjort ett knyst vid det här laget.
Frågan är varför detta urval sker?
Intressant, det hade jag helt missat! Tiden går så fort, vet inte om jag hinner kolla, kan du säga om hon tog upp alla helt enkelt, eller om det verkligen var ett urval av aktiva spelare plus er två?