Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*
Knapp
CaisaLundblad - Jag förstår inte riktigt tankarna kring Caisa. Att hon känns skarpare i tonen kan helt enkelt vara en annan spelstrategi eller att hon har annat att tänka på också? Att hon bara läser delar av inlägg kan jag inte klandra specifikt henne för eftersom att bland annat Askoll, jag och Monster gör samma sak. Jag gör det iallafall för att vissa inlägg är så långa så man läser lite - kommenterar - läser igen.
Dramatik - Har jag sett alldeles för lite av för att kunna säga något om. Rösten på henne förstår jag inte alls och håller inte med om. Dock så brukar dramatik vara en väldigt ivrig spelare som snabbt brukar få igång spelet men denna gång är hon mycket mer tillbakadragen.
Habina - Lade en konstig röst, som sagt, men annars så tycker jag att hon känns mer öppen och pratsam än vad hon gjorde sist. Ett bra tecken kanske?
Monstermom - Har, liksom förra leken, tagit en hög profil och teoriar hejvilt om Magica's roll och identitet. Detta kan förstås vara positivt men jag fick en nagel i sidan efter förra leken då jag trodde att hon var så god men visade sig vara en fuling. Jag vet inte vart jag har henne i den här leken men jag kan inte säga att jag får "superonda vibbar" på en gång.
Hedinn - Förstår jag till viss del misstankarna kring. Tycker att det är nyttigt att en skicklig spelare blir rejält ifrågasatt från första början men jag kan inte påstå att jag förstår teorierna till fullo. Jag tror faktiskt inte att hon skulle ha hintat om att hon var Magica redan i inledningen, med förra leken i bakhuvudet. Jag förstår även hennes förklaringar till det hela men tycker att det känns något olustigt att hon "förväxlade" dynamiten och foffbomberna när inte ens jag missade det i rollbeskrivningen
Myrten - Har varit upptagen så jag ska läsa mer innan jag skaffar mig en uppfattning om henne.
Matmissbrukaren - Har varit mycket mer nedtonad i den här leken, och det till hennes fördel. Kan inte utläsa något särskilt konstigt här.
cirkus - Som sagt så håller jag inte med henne om Caisa. Cirkus känns potentiellt den som jag kommer att rösta på sen men jag måste läsa hennes inlägg igen för att bilda mig en uppfattning, återkommer!
bumpo - Har jag inte reagerat på..
alls. Detta oroar mig men än så länge har hon inte skrivit såpass att man har något att gå på så jag inväntar mer aktivitet från hennes sida.
LindgrenV - Hade en diskussion om sviskon och scones men här måste jag nog också läsa mer. Återkommer om henne också!
Karamelldrottningen - Har jag inte ens sett till. Är detta ett dåligt tecken?
AskoII - Verkar lite förvirrad och medhållsam. Verkar inte riktigt vilja lite på sina egna intuitioner utan går mest på andras teorier och snack.