Är det skumt eller inte?
Hedinns framtidsvision - aka beskrivning av Magicas roll, men samtidigt så tycker jag att det är så uppenbart att det är osannolikt, hon förklarar ju också i inlägg #125 att det vore alltför osmart att outa sig så efter diskussionen som kom efter förra leken. Så även om det sticker ut så tror jag inte att det betyder så särskilt mycket.
Å andra sidan har cirkus en poäng här, men å tredje sidan så kanske just för att det vore osmart så gör en ond så ... man kan fortsätta i all evighet
Mumorsan hade jag velat se mer av - men ett enda inlägg där hon tycker att det är "sweet" utan regler kanske kan betyda att hon är lite lagt åt den laglösa sidan, men varför redan första dagen visa upp sig på det viset om man är björnbuse?
Håller med, vore dumt att outa sig som en björnbuse så där.
CaisaLundblad det jag reagerar på är hur hon bemöter mig när jag frågar varför hon tolkat mitt svar fel på LL startfråga . Olikt den Caisa som spelade så skärpt sist. har hon släppt garden lite? Kan hennes bemötande där "hon slutade läsa" indikera att hon inte är så på sin vakt som hon var som god.
MonstermomSkriver massor, men jag får inget riktigt grepp. Det beror nog på att mycket har varit runt Hedinn, jag vet ju inte heller om det har någon betydelse alls. Varken Hedinns vision eller diskussionen runt. Jag får en känsla av att Monstermom uppmuntrar till letandet av just Magica (inlägg#152), beror det på att hon vill hitta sin onda kumpan så att den inte råkar bli nattkäk eller beror det på att det kanske är lättare att hitta ledtrådar av en ond som *borde* försöka outa sig - att hon är hjälpsam åt den goda sidan helt enkelt? Jag vet inte
Bra poänger men om man som björnbuse försöker hitta sin kumpan så skulle man väl diskutera privat i lyan och inte här i leken där man kan få (om man hittar rätt) andra att rösta bort henne vid dag-dl? Det låter inte klokt
Habina vill vara duktig på egen hand i sitt svar på LL's fråga. Jag kan inte låta bli att haka upp mig lite på just "egen hand" men vet faktiskt inte hur jag ska tolka det.
Låter lite som Magica-tänk?
dramatik vill jag också se mer av. Jag tycker att Habinas första röst här har en rätt svag motivering och inget som får mig att vilja rösta på drama
MM svårläst igen. Har hållit betydligt lägre profil än förra gången och det är ju inte så konstigt.