Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*
Fast läser man bara den delen jag gjorde så är det ju svårt att tolka det på annat sätt, eftersom just cirkus tagit upp att man antingen behåller den själv eller lämnar tillbaka den till ägaren.
Dessutom nämnde jag det aldrig som en teori från min sida, jag fyllde på Cirkus tanke och pekade på att jag trodde det var lite otroligt att alla som valde att behålla kronan skulle vara onda?
För att hon felaktigt påstod att cirkus ville behålla turkronan själv och ursäktade felaktigheten med att hon slutade läsa cirkus inlägg mitt i och därmed missat sista meningen där hon skrev att turkronan hamnar hos sin rätta ägare i slutet. Dock stod det inte något annat i början heller, så det kändes som ett greppande efter något att teoria kring.
Fast läser man bara den delen jag gjorde så är det ju svårt att tolka det på annat sätt, eftersom just cirkus tagit upp att man antingen behåller den själv eller lämnar tillbaka den till ägaren.
Dessutom nämnde jag det aldrig som en teori från min sida, jag fyllde på Cirkus tanke och pekade på att jag trodde det var lite otroligt att alla som valde att behålla kronan skulle vara onda?
Det är lika bra att var först på denna puck (vis från förra leken).
Turkronan behövs för att få den totala turen(guld och rikedomar), alla kan inte vara som tur-ankan och då är det viktigt att få lägga vantarna på tur-kronan.