T
Tingla
Min son ska i helgen på kalas hos en klasskompis som fyller år. Min fråga är nu, vad köper man egentligen till en kille som fyller åtta år och som verkar ha allt det senaste som ungar i den åldern vill ha?? Det får inte bli några överdrivna summor, utan alla barn brukar komma med presenter i ungefär samma prisklass, ca 70 kr, det både för att ingen ska känna att dem kommer med en "billigare" present än de andra eller för att ingen ska kunna köpa jättedyra presenter som de andra inte ens kan komma i närheten av att ge, samt att de är väldigt många kalas (ca ett-två i veckan i ett par månader i sträck) på raken.
Skriv gärna ner alla tips & idéer ni kan tänka er, alla förslag hjälper till? Vad önskar sig era killar??
Har frågat min son, men han hade inga fler förslag än: "hmmmmm, jag vet inte, kanske, kanske eller näe... jo nu vet jag ett gameboyspel =)"
Skriv gärna ner alla tips & idéer ni kan tänka er, alla förslag hjälper till? Vad önskar sig era killar??
Har frågat min son, men han hade inga fler förslag än: "hmmmmm, jag vet inte, kanske, kanske eller näe... jo nu vet jag ett gameboyspel =)"