Kal på öronen

T

Tuffa_tosen

Min kanin, har inte så mkt päls på öronen längre, det är halv kalt på vissa ställen. Hon tappar hur mkt päls som helst kan de vara därför? Hon har haft gräsloppor förut som vi behanlade med shampoo. Hon är inte kal nån annan stans!

Sv: Kal på öronen

Jag gisssar på öron- eller mjällskabb.
Kliar hon sig?
Kanske läge att gå till veterinär?

Upptäckte i förrgår att hon inte hade nå hår på öronen, Men nu när jag tittade har det börja växa hår:D

ok. kanske bara var nåt hormoniellt som gjorde att hon tappade då. om hon inte kliar sig, hren växer tillaka och hon inte är mjällig i pälsen skulle inte jag oroa mig i alla fall. Bara hålla under uppsikt.

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 817
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 410
Senast: valpköpare
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 025
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama