K-G Holgersson, någon som varit där?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare skwaller
  • Startdatum Startdatum
S

skwaller

Fick idag reda på att K-G Holgersson varit på Färjestad och hållt föredrag. Jag hade gett mycket för att fått vara där och fått ta del av det hela. Många idéer och erfarenheter är man och smakar på själv och jag är så intresserad av hur han tänker och tex lägger upp träningen.

Finns det någon som varit på något med honom och har lite anteckningar eller liknande?

Typiskt att missa alltså!:crazy:

Sv: K-G Holgersson, någon som varit där?

Ingen som har något annat han skrivit?

Jag har läst hans senaste bok, om hans liv med hästar, och den gav verkligen mersmak!

Jag har praktiserat hos honom, men har inga böcker tyvärr!

Å jag glömde också att gå dit men den jag hyr boxar av var där och hon sa att det var kanonföredrag..Malin H som är med Nicklas..känner du henne så ring o hör efter

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 414
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025