KarinStarfighter

Trådstartare
På jobbet träffar jag en ungdom vars största intresse är K-drama, dvs koreanska dramaserier. Nu behöver jag sätta samman ett bildmaterial. Finns det någon som kan tipsa om lämpligt material? Dvs lämpliga titlar?
 
Har egentligen inte så mycket att komma med och fattar inte riktigt vad du pratar om :D men på wikipedia finns listor över bäst rankade K-draman. Kanske det kan vara en början iallafall? De med bäst omdömen får man väl gissa är populära :)
 
Jo, jag vet. Har kollat den listan och även Netflix rankade, men skulle behöva kolla av med nån som är inne i ämnet så att jag inte plockar fram fel och tonåringen bara ” har tant ingen koll”
 
Det är en lång och komplex historia. Jag behöver förbereda bildmaterial för att pröva ett kommunikationssätt för personer med autism och behöver hitta nåt personen gillar. Dessutom behöver materialet vara klart till nästa besök.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 375
Senast: Sasse
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 895
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 126
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 270
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp