Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förändringen skedde i samband med att jag uppdaterade scriptet som hanterar förstasidan och "widgetarna" i högerspalten.
Just nu visar nu trådar som har nya svar, skillnaden mot tidigare är att nyskapade trådar med enbart trådskaparens inlägg inte visas.
Att jag valt denna inställning beror på att den tidigare inställningen att visa alla nya inlägg inte fungerade utan enbart visade helt nya trådar.
Jag arbetar med att försöka få det att fungera precis som tidigare.
Jag tror att jag löst Just nu-widgeten i natt.
Då ändrade jag också lite så att nya dagbokstrådar visas, men inte att nya kommentarer kommer upp där, de visas dock under Just nu.
Jag har lagt in samma inställning för Bilder.
Hästnytt har alltid haft denna inställning.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Ekonomi & Juridik Jag förstår precis hur du känner! Min häst som jag har haft i 11 år nu gjorde mig oxå illa i början och jag har fortfarande ärr där mina...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.