Just nu funderar jag på... Del 3

När jag tittar på film och personerna i filmen inte vaknar så tänker jag alltid "Men hur kan de inte vakna när hundarna skäller?" För mig är det så självklart att man har hund. Och en sådan situation att någon tar sig in i huset utan att man vaknar är helt enkelt otänkbar.

Sen inser jag att alla har inte hund.
 
Kikar på sådana där 'smarta' vågar som ska mäta kroppsfett och mer. Funderar på om de fungerar och det är värt att köpa en.
 
När jag tittar på film och personerna i filmen inte vaknar så tänker jag alltid "Men hur kan de inte vakna när hundarna skäller?" För mig är det så självklart att man har hund. Och en sådan situation att någon tar sig in i huset utan att man vaknar är helt enkelt otänkbar.

Sen inser jag att alla har inte hund.

Hund som skäller vaknar ju alla av :D En kattägare vaknar på ca en millisekund när en hör hårbollshostning (dvs katten kommer strax att spy på ett olämpligt ställe och en vill förhindra det) :rofl:
 
Kan man ställa in någonstans på Facebook att man alltid vill visa ”Alla kommentarer”?
Så störigt att behöva ändra varje gång :meh:

IMG_5382.jpeg
 
Godagens,
Jag funderar på hönät, tex de vita, småmaskiga (som är som örngott i formen). På öppningssidan finns två snören fastsydda för att kunna knyta igen nätet. Men vad är det med snörena? De är lixom olika långa? Men varför!?
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 810
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
568
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 118
Senast: Acto
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 642
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp