Jo den här mamman påstod det men envist barn påstod att nånting var fel oklart vad. Vi testade att göra så eller inte vi.Det är så man gör, gemensam nämnare och addera täljarna som blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo den här mamman påstod det men envist barn påstod att nånting var fel oklart vad. Vi testade att göra så eller inte vi.Det är så man gör, gemensam nämnare och addera täljarna som blir.
Är sånt du inte gillar?Varför är det så gott med mat? Det skulle vara mycket lättare med vikt om jag inte tyckte om att äta.
Hon har ju bytt kläder. Hon är civilklädd Clark Kent behöver ju bara ett par glasögon och sen är det ingen som ens anar att han är stålmannenFunderar över askungen.
Är det inte jäkligt märkligt att prinsen behöver en sko för att hitta henne? Är han ansiktsblind eller vadå
good pointHon har ju bytt kläder. Hon är civilklädd Clark Kent behöver ju bara ett par glasögon och sen är det ingen som ens anar att han är stålmannen
När jag tittar på film och personerna i filmen inte vaknar så tänker jag alltid "Men hur kan de inte vakna när hundarna skäller?" För mig är det så självklart att man har hund. Och en sådan situation att någon tar sig in i huset utan att man vaknar är helt enkelt otänkbar.
Sen inser jag att alla har inte hund.
Jag tror de kryper in i diverse springor för att övervintra?Varför blir det så mycket flugor mellan glasrutorna i fönstren?
Min lekmannahypotes är att originaliden bara höll måttet för N säsonger, och frapperande ofta är N=1. Sen när man ska krama ut mer så fallerar det fort.Varför ballar så många serier ur efter två eller tre säsonger?
Jag håller helt med. Det är bara så tråkigt när plotthålen blir större och större, och mer och mer långsökt.Min lekmannahypotes är att originaliden bara höll måttet för N säsonger, och frapperande ofta är N=1. Sen när man ska krama ut mer så fallerar det fort.
Men läs mig rätt, det är alltså också bra med serier som är svinbra i en säsong - det tragiska är när den insikten inte finns utan det kablas ut mer av mycket lägre kvalitet.
Ligger för ankar utanför EnglandVar skeppet Ruby med den farliga lasten har tagit vägen nu??