Uppdatering: jag har överlevt efter att ha ätit allt ovan och lite tillEfter strömavbrott i åtta timmar: Vad vågar jag äta från kylen? Rökt påläggsskinka? Bregott? Ska jag kasta grädde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering: jag har överlevt efter att ha ätit allt ovan och lite tillEfter strömavbrott i åtta timmar: Vad vågar jag äta från kylen? Rökt påläggsskinka? Bregott? Ska jag kasta grädde?
Jag som bor inärheten var var du? Blir det fler gånger så finns vi i trakten.Och mina (helt hästovana) svärföräldrar hoppade in så jag kom iväg på utställningen
Holmens gård var vi påJag som bor inärheten var var du? Blir det fler gånger så finns vi i trakten.
Aha där....Holmens gård var vi på
Beror ju på om trädet är hög/högsta punkten i omgivningen. Om det är en skog med lika höga träd borde det inte vara så stor risk?Hur man öht kan komma på att som vuxen ställa sig under ett träd vid kraftig åska.
Allt ska registreras men en del prover tar 1-2 dar mer att analysera.Hur vet jag om alla provsvar har registrerats i journalen (blodprov på vårdcentral)? Jag har ingen aning om vad som beställdes..
Jo jag vet att allt ska registreras. Det var inte det jag frågade. Utan min fundering rörde när jag kan tro att alla provsvar har kommit in.Allt ska registreras men en del prover tar 1-2 dar mer att analysera.
Har det gått typ 5-7 dar sen provtagningen så har alla analyser gjorts.
Jag skrev ju 5-7 dagar. Men då tog jag i lite.Jo jag vet att allt ska registreras. Det var inte det jag frågade. Utan min fundering rörde när jag kan tro att alla provsvar har kommit in.
Fast det jag undrade var hur jag vet att alla provsvar är inlagda.Jag skrev ju 5-7 dagar. Men då tog jag i lite.
För att de läggs in av labbet när de analyserats och det tar 1-3 dar i normalfall, så efter 5-7 dar är alla ganska garanterat inlagda.Fast det jag undrade var hur jag vet att alla provsvar är inlagda.
Det är fortfarande inte det jag undrar.För att de läggs in av labbet när de analyserats och det tar 1-3 dar i normalfall, så efter 5-7 dar är alla ganska garanterat inlagda.
Tänker du att de tagit nåt hemligt prov som inte du får se?Det är fortfarande inte det jag undrar.
Jag menar exakt det jag skriver. Hur vet jag att alla prover är färdiganalyserade.Tänker du att de tagit nåt hemligt prov som inte du får se?
Jag förstår annars inte hur du menar.
Du får nog ringa vården i morgon och fråga.
Men det finns väl ingen förutom din vårdgivare som kan svara mer precist än så som @Rosett gör? Hennes svar är väl så nära man kan komma. Om du inte ens vet vad de tog måste du ju kontakta dem för att få säkert svar på när allt är inlagt.Jag menar exakt det jag skriver. Hur vet jag att alla prover är färdiganalyserade.
Nej, jag tänker inte ringa och fråga. Och nej, jag tror inte de har tagit några "hemliga prover". Jag bara funderade på hur man vet att alla prover är inlagda i journalen.
Det jag undrade var om det finns något sätt att se om allt är inlagt. Rent generellt, för jag är nyfiken.Men det finns väl ingen förutom din vårdgivare som kan svara mer precist än så som @Rosett gör? Hennes svar är väl så nära man kan komma. Om du inte ens vet vad de tog måste du ju kontakta dem för att få säkert svar på när allt är inlagt.