Just nu funderar jag på... Del 3

Funderar på om inte ngn här kan hjälpa mig att få reda på vad tjejen som körar bakom miss Li heter? Hon är grym men nämns aldrig och trots att jag brukar vara bra på att googla går jag bet.
 
Hur vet jag om alla provsvar har registrerats i journalen (blodprov på vårdcentral)? Jag har ingen aning om vad som beställdes..
 
Hur vet jag om alla provsvar har registrerats i journalen (blodprov på vårdcentral)? Jag har ingen aning om vad som beställdes..
Allt ska registreras men en del prover tar 1-2 dar mer att analysera.
Har det gått typ 5-7 dar sen provtagningen så har alla analyser gjorts.
 
Allt ska registreras men en del prover tar 1-2 dar mer att analysera.
Har det gått typ 5-7 dar sen provtagningen så har alla analyser gjorts.
Jo jag vet att allt ska registreras. Det var inte det jag frågade. Utan min fundering rörde när jag kan tro att alla provsvar har kommit in.
 
Tänker du att de tagit nåt hemligt prov som inte du får se?
Jag förstår annars inte hur du menar.
Du får nog ringa vården i morgon och fråga.
Jag menar exakt det jag skriver. Hur vet jag att alla prover är färdiganalyserade.

Nej, jag tänker inte ringa och fråga. Och nej, jag tror inte de har tagit några "hemliga prover". Jag bara funderade på hur man vet att alla prover är inlagda i journalen.
 
Jag menar exakt det jag skriver. Hur vet jag att alla prover är färdiganalyserade.

Nej, jag tänker inte ringa och fråga. Och nej, jag tror inte de har tagit några "hemliga prover". Jag bara funderade på hur man vet att alla prover är inlagda i journalen.
Men det finns väl ingen förutom din vårdgivare som kan svara mer precist än så som @Rosett gör? Hennes svar är väl så nära man kan komma. Om du inte ens vet vad de tog måste du ju kontakta dem för att få säkert svar på när allt är inlagt.
 
Men det finns väl ingen förutom din vårdgivare som kan svara mer precist än så som @Rosett gör? Hennes svar är väl så nära man kan komma. Om du inte ens vet vad de tog måste du ju kontakta dem för att få säkert svar på när allt är inlagt.
Det jag undrade var om det finns något sätt att se om allt är inlagt. Rent generellt, för jag är nyfiken.
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 848
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
572
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 708
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp