Just nu funderar jag på... Del 3

Om jag vågar åka själv på utställningen med min unghäst. Behöver hjälp att lasta/lossa (stänga och öppna släpet). Tänker att folk borde vara schyssta, tar ju inte många minuter, men vad gör man om de inte är det? :(
 
Har du hållt den stängd undertiden så brukar det vara lugnt. Titta, lukta och smaka är bra grejer när man ska avgöra skicket annars.
Jag tycker det ser, luktar och smakar okej, men jag vågar inte riktigt lita på det. Synd att jag aldrig har sprit hemma, det hade varit bra att ta en hutt till för säkerhets skull:)
 
Om jag vågar åka själv på utställningen med min unghäst. Behöver hjälp att lasta/lossa (stänga och öppna släpet). Tänker att folk borde vara schyssta, tar ju inte många minuter, men vad gör man om de inte är det? :(
Jag skulle inte våga utan att veta att någon kan hjälpa till. Kanske fråga i en fb-grupp om rasen om någon ska dit och kan hjälpa dig?
 
Om jag vågar åka själv på utställningen med min unghäst. Behöver hjälp att lasta/lossa (stänga och öppna släpet). Tänker att folk borde vara schyssta, tar ju inte många minuter, men vad gör man om de inte är det? :(
Vart är det? Är det nära mig kan jag säkert åka dit o hjälpa?
 
Jag undrar många gånger hur folk liksom når typ 50 år utan att fatta att de faktiskt beter sig som arslen :confused:
Att man är tyken uppkäftig och tror att man vet bäst vid 18 tja det må väl vara hänt
Jag var själv uppkäftig redan som sjuåring min lärare i första klass kallade mig obstinat :o
Men som nästan femtio år fyllda har jag insett för ett ganska bra tag sedan att det är inte alltid så bra att visa det
Att man kanske måste samspela lite med omgivningen om man nu verkligen vill omge sig med folk
Dom har ingen självinsikt
 
Tveksamt. Min erfarenhet är att dom är så förträffliga och det är deras förbannade rättighet att bete sig som dom gör. Det går ju alltid att prova. Antingen prata eller bete sig likadant med förklaringen att, så gör ju du. Men för det mesta är dom helt oförmögna att förstå.
Att bete sig likadant tror jag är dödfött
Men ibland känner jag för att inte vet jag fråga varför är du så jäkla elak hela tiden vem fan tror du att du är egentligen
 
Helt ärligt så tror jag inte det hjälper heller men det kan ju alltid kännas lite bättre
Min något optimistiska sida som dyker upp ibland tänker att om tillräckligt många säger ifrån till en översittare/mobbare på jobbet så kanske
Min väldigt pessimistiska sida undviker helt fikarummet när vissa sitter där och går omvägar ibland
 
Min något optimistiska sida som dyker upp ibland tänker att om tillräckligt många säger ifrån till en översittare/mobbare på jobbet så kanske
Min väldigt pessimistiska sida undviker helt fikarummet när vissa sitter där och går omvägar ibland
Förhoppningsvis så funkar det.
Tråkigt att det ska behöva vara så :heart
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 853
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
576
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 123
Senast: Acto
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 727
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp