Just nu funderar jag på... Del 3

Här finns containrar för porslin på återvinningscentralen. Om det nu är en porslinskruka som du menar förstås?

Ja exakt, eller vad det heter som blomkrukor är gjorda av (keramik?). Problemet är att jag inte har en ÅVC inom räckhåll, så får nog spara dem till nästa månad när man kan slänga grovsopor här hos min brf. Eftersom vi inte har ett grovsoprum så kommer det några containers en gång i månaden man kan slänga allt sånt i.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
769
Senast: Malin_L
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: DarkInNight
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
726
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka