Ok. Jag klär mig efter väder faktiskt. Men har värme ganska fort i bilen.Jävligt nice när det är -20 eller +30. Då startar man bilen via appen och så är den varm/kall när man ska ha den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Jag klär mig efter väder faktiskt. Men har värme ganska fort i bilen.Jävligt nice när det är -20 eller +30. Då startar man bilen via appen och så är den varm/kall när man ska ha den.
Så när det är +30 kör du naket?Ok. Jag klär mig efter väder faktiskt. Men har värme ganska fort i bilen.
Alltså min lille bil hinner ju inte bli varm innan jag kommer fram till jobbet om det är minusgraderSå när det är +30 kör du naket?
Jag hade gärna haft min bil uppkopplad. Asnajs ju. Motorvärmaren hade jag på en timer jag kunde styra med telefonen. Också riktigt najs. Nuvarande bil har ingen värmare
Nä jag har aldrig kyla blåser på mig. Jag kör i byxor och T-shirt. Ingen motorvärmare längre.Så när det är +30 kör du naket?
Jag hade gärna haft min bil uppkopplad. Asnajs ju. Motorvärmaren hade jag på en timer jag kunde styra med telefonen. Också riktigt najs. Nuvarande bil har ingen värmare
På min blodcentral får vi bara lämna på vår bokade tid men det kanske är andra regler där du går.Om det är ok att lämna blod en dag före den som Blodcentralen kallar en på? Att gå någon-några dagar efter borde ju vara ok men tänker om det är satt i sten just innan
Oj! Ja det vore ju väldigt dumt om det vore så... Blir bara mer och mer förvirrad när jag läser på deras sidor för min "bokade tid" är ingen tid utan någon gång under deras öppettider den dagen Enbart lämnat en gång tidigare.På min blodcentral får vi bara lämna på vår bokade tid men det kanske är andra regler där du går.
De har en regel att det måste ha gått en viss tid (antal månader) och du får som jag förstått det inte lämna blod en enda dag före det intervallet har gått. Vet de som fått vända trotts det var kallad tid som de skickade ut.Oj! Ja det vore ju väldigt dumt om det vore så... Blir bara mer och mer förvirrad när jag läser på deras sidor för min "bokade tid" är ingen tid utan någon gång under deras öppettider den dagen Enbart lämnat en gång tidigare.
Du åker självklart till för rattfylleri. Du har ju druckit en starköl. Lite egetansvar har man.Vad händer om jag dricker en vad jag tror är alkoholfri öl som visar sig pga feltryck på burken vara starköl. Om jag kör bil och blir stannade av polisen vad händer då?
Bara en gissning. Jag tänker att det förmodligen skulle kunna anses som förmildrande omständigheter. Om du kunde bevisa att det faktiskt hade hänt på det viset.Vad händer om jag dricker en vad jag tror är alkoholfri öl som visar sig pga feltryck på burken vara starköl. Om jag kör bil och blir stannade av polisen vad händer då?
Egetansvar? Skall man kolla upp bryggeriet innan man köper från batchen?Du åker självklart till för rattfylleri. Du har ju druckit en starköl. Lite egetansvar har man.
Du lär ju känna skillnad på alkoholfritt öl och starköl?Egetansvar? Skall man kolla upp bryggeriet innan man köper från backen?
Det beror nog på hur van man är vid att dricka tänker jag? Jag skulle inte kunna säga vilken som var vilken.Du lär ju känna skillnad på alkoholfritt öl och starköl?
Jag dricker mycket sällan och i princip aldrig öl, men den där alkholiga känslan som kommer när man dricker alkohol är svår att missa. Speciellt när det är starköl.Det beror nog på hur van man är vid att dricka tänker jag? Jag skulle inte kunna säga vilken som var vilken.
Du får väl stämma bryggeriet. Straffansvar för att köra berusad har du oavsett vilket kärl du druckit alkohol från.Egetansvar? Skall man kolla upp bryggeriet innan man köper från batchen?
Jag förstår inte vilken känsla du syftar på här? Det får mig att tro att jag absolut skulle kunna missa den.Jag dricker mycket sällan och i princip aldrig öl, men den där alkholiga känslan som kommer när man dricker alkohol är svår att missa. Speciellt när det är starköl.
Jag känner alltid en liten bommullskänsla i kroppen när jag dricker något alkoholhaltiga, eller iaf när det är så starkt som starköl. Trodde i mn enfald att alla kände den känslan.Jag förstår inte vilken känsla du syftar på här? Det får mig att tro att jag absolut skulle kunna missa den.