Just nu funderar jag på... Del 3

Så när det är +30 kör du naket? :D

Jag hade gärna haft min bil uppkopplad. Asnajs ju. Motorvärmaren hade jag på en timer jag kunde styra med telefonen. Också riktigt najs. Nuvarande bil har ingen värmare :(
Alltså min lille bil hinner ju inte bli varm innan jag kommer fram till jobbet om det är minusgrader :crazy:
Och sen ska man hem från jobbet och då är rutorna bottenfrusna både in och utvändigt :down:
 
Så när det är +30 kör du naket? :D

Jag hade gärna haft min bil uppkopplad. Asnajs ju. Motorvärmaren hade jag på en timer jag kunde styra med telefonen. Också riktigt najs. Nuvarande bil har ingen värmare :(
Nä jag har aldrig kyla blåser på mig. Jag kör i byxor och T-shirt. Ingen motorvärmare längre.
 
Om det är ok att lämna blod en dag före den som Blodcentralen kallar en på? :D Att gå någon-några dagar efter borde ju vara ok men tänker om det är satt i sten just innan:p
 
Om det är ok att lämna blod en dag före den som Blodcentralen kallar en på? :D Att gå någon-några dagar efter borde ju vara ok men tänker om det är satt i sten just innan:p
På min blodcentral får vi bara lämna på vår bokade tid men det kanske är andra regler där du går.
 
På min blodcentral får vi bara lämna på vår bokade tid men det kanske är andra regler där du går.
Oj! Ja det vore ju väldigt dumt om det vore så... Blir bara mer och mer förvirrad när jag läser på deras sidor för min "bokade tid" är ingen tid utan någon gång under deras öppettider den dagen:confused: Enbart lämnat en gång tidigare.
 
Nu hittar jag att det går att boka tid, det går att avboka också men jag har ju ingen tid om jag loggar in hahahah jisses...
 
Oj! Ja det vore ju väldigt dumt om det vore så... Blir bara mer och mer förvirrad när jag läser på deras sidor för min "bokade tid" är ingen tid utan någon gång under deras öppettider den dagen:confused: Enbart lämnat en gång tidigare.
De har en regel att det måste ha gått en viss tid (antal månader) och du får som jag förstått det inte lämna blod en enda dag före det intervallet har gått. Vet de som fått vända trotts det var kallad tid som de skickade ut.
 
Vad händer om jag dricker en vad jag tror är alkoholfri öl som visar sig pga feltryck på burken vara starköl. Om jag kör bil och blir stannade av polisen vad händer då?
 
Vad händer om jag dricker en vad jag tror är alkoholfri öl som visar sig pga feltryck på burken vara starköl. Om jag kör bil och blir stannade av polisen vad händer då?
Bara en gissning. Jag tänker att det förmodligen skulle kunna anses som förmildrande omständigheter. Om du kunde bevisa att det faktiskt hade hänt på det viset.
 
Jag dricker mycket sällan och i princip aldrig öl, men den där alkholiga känslan som kommer när man dricker alkohol är svår att missa. Speciellt när det är starköl.
Jag förstår inte vilken känsla du syftar på här? Det får mig att tro att jag absolut skulle kunna missa den.
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 859
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
576
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 123
Senast: Acto
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 732
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp