Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Gunnar har ju skrivit om det på Bukefalos-forumet. Något om att det blir automatisk banning efter ett visst antal varningar. Tror jag.Jag funderar på det här med banningar på forumet. På senaste tiden har jag sett flera användare som har blivit bannade, som jag upplever som i normala fall väldigt välspråkade och lugna, som jag aldrig hade tänkt mig ens skulle kunna bli bannade. Och så bara poff så är de bannade, och givetvis går det inte att ta reda på varför, det här till att sådana saker är raderade.
Men det får mig att fundera på om stämningen har ändrats eller om moddandet har ändrats? Eller är det bara tillfälliga hjärnfisar som har lett till dåligt beteende?
Ingen nämnd eller utpekad alls.
Kan tyvärr inte hitta det. Men tack för upplysningen!@Gunnar har ju skrivit om det på Bukefalos-forumet. Något om att det blir automatisk banning efter ett visst antal varningar. Tror jag.
Du kan ju kolla där vad det står.
Jag klipper in något jag skrev i en Dagbok, men som väl egentligen borde ha hamnat under Bukefalos-forumet:Kan tyvärr inte hitta det. Men tack för upplysningen!
Ja, det brukar finnas ett intervall i kapacitet för batteri av samma storlek. Men samtidigt så ska 1-2 ggr per vecka inte vara ett problem med ett fräscht batteri om vare sig bil är trasig eller man har nån utrustning som drar ström när motorn inte är igång.Kan man sätta i "större" batteri i bilen än standard? Vore skönt att slippa underhållsköra bilen när det är riktigt kallt. Egentligen använder vi bara bilen typ 1-2 ggr per vecka. Lite för lite...
Man kan underhållsladda med en batteri laddareKan man sätta i "större" batteri i bilen än standard? Vore skönt att slippa underhållsköra bilen när det är riktigt kallt. Egentligen använder vi bara bilen typ 1-2 ggr per vecka. Lite för lite...
Vi har tyvärr inget uttag i närheten av bilen. Annars hade det varit en första åtgärd!Man kan underhållsladda med en batteri laddare
Jag har en ganska billig liten batteriladdare som fungerar utmärkt
Bilen har ju en dator som är igång. GPS, temp, internet osv, som alla lite modernare bilar.Ja, det brukar finnas ett intervall i kapacitet för batteri av samma storlek. Men samtidigt så ska 1-2 ggr per vecka inte vara ett problem med ett fräscht batteri om vare sig bil är trasig eller man har nån utrustning som drar ström när motorn inte är igång.
Hur gammalt är batteriet?Vi har tyvärr inget uttag i närheten av bilen. Annars hade det varit en första åtgärd!
Vad färdigkryddad kyckling innehåller för kryddor.
Gissningsvis 10 år, bilen är 10 år gammal.Hur gammalt är batteriet?
Då hade jag nog köpt ett nytt batteri helt enkeltGissningsvis 10 år, bilen är 10 år gammal.
Men är datorn på när bilen är avstängd? Vi har en 2018 och den är inte nånting på när bilen är avstängd.Gissningsvis 10 år, bilen är 10 år gammal.
Jo det lär den vara med tanke på att den har kontakt med appen. Jag brukar använda appen för att kolla utetemperaturen genom bilens temperaturmätare.Men är datorn på när bilen är avstängd? Vi har en 2018 och den är inte nånting på när bilen är avstängd.
Ok. Vi kollar ute temperatur på termometern i hemmet kanske ett alternativ att spara batteri.Jo det lär den vara med tanke på att den har kontakt med appen. Jag brukar använda appen för att kolla utetemperaturen genom bilens temperaturmätare.
Den är igång oavsett om jag kollar i telefonen eller inte.Ok. Vi kollar ute temperatur på termometern i hemmet kanske ett alternativ att spara batteri.
Ok tur vi inte har kopplat upp bilen till telefonen. Varken bil luftvärmepumpen eller diskmaskin.Den är igång oavsett om jag kollar i telefonen eller inte.
Jävligt nice när det är -20 eller +30. Då startar man bilen via appen och så är den varm/kall när man ska ha den.Ok tur vi inte har kopplat upp bilen till telefonen. Varken bil luftvärmepumpen eller diskmaskin.