Just nu funderar jag på... Del 3

Avundsjuk punkt se, där är det en bild på mig.

Var sjuk 5 gånger under hösten/vintern/våren och sängliggande.
Ja det där är inte rättvist. Nästan alla i min klass, mer än halva skolan osv hade Covid och jag hade inte så mkt som en buse i näsan.
För 20 år sen hade jag lunginflammation och var jättesjuk men efter det har jag inte haft feber.
Det är ju rätt otroligt men bara att vara tacksam.
 
Ja det där är inte rättvist. Nästan alla i min klass, mer än halva skolan osv hade Covid och jag hade inte så mkt som en buse i näsan.
För 20 år sen hade jag lunginflammation och var jättesjuk men efter det har jag inte haft feber.
Det är ju rätt otroligt men bara att vara tacksam.
Nej feber får jag sällan också. Jag blir bara otroligt allmänpåverkad. Får problem med blodtrycket och syresättningen. Så det är sängläge några dagar om jag inte vill riskera att tuppa av. Och lättsmittad som attan. Hade ju varit skönt om jag åtminstone inte blev sjuk så ofta... men...

Under covid var jag väldigt frisk dock. Så alltid nåt antar jag? :rofl:
 
FB_IMG_1722582364900.jpg

För det är för konstig grej på tränset och dess funktion 😅
 
Det är iallafall att sätta sprätt på en rätt stor del av sparpengar bara på rent nöje (jmf med att skaffa en häst typ) :angel:
Så bestämde jag mig för att go for it, 14 år vinner - så sa magkänslan noooo när jag provkörde... (yes, sportbil it was) :down:

Lite mer jobb på den än vad jag vill, säljaren mörkade en del saker mm, så nä ingen affär just nu iaf.
Nog för att jag är en Scata, men maken kallar mig för hököga och vill alltid att jag är med på div. fordonsaffärer :angel:
 
Det vet jag inte. Men paraffin är väl inte så nyttigt? Pektin/syltsocker vet jag folk använder till sylt.
Paraffin på sylt gör att det blir ett lufttätt lock under skruvlocket så det inte möglar, när man ska äta så lyfter man bort det så man äter aldrig något av det.
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 848
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
572
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 708
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp