Lilla
Trådstartare
Djur är ju självklart att man pratar med tycker jag.Jag pratar med mig själv ofta. Både hemma och på jobbet (både bor och arbetar själv).
Jag pratar även väldigt mycket med mina hästar och katter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Djur är ju självklart att man pratar med tycker jag.Jag pratar med mig själv ofta. Både hemma och på jobbet (både bor och arbetar själv).
Jag pratar även väldigt mycket med mina hästar och katter.
Ja fast jag menar att jag inte alltid pratar med dem, trots att de är hemma. Jag kan sitta själv på övervåningen och ha trevliga samtal med mig själv.Djur är ju självklart att man pratar med tycker jag.
Jag pratar också med bilen, ställverket på jobbet, andra bilister när jag kör osv osv.Djur är ju självklart att man pratar med tycker jag.
Jag pratar inte högt med mig själv. Men jag pratar med hundarna hela tiden. Fast de förstår ju vad man säger så det räknas kanske inte.Funderar på om folk som lever själva pratar med sig själva hemma?
Jag svär till om jag tex slår i foten eller kan säga ”uh va äckligt” om jag äter ngt som smakar dåligt men i övrigt är jag tyst.
Prata med djuren är ju självklart.Jag pratar inte högt med mig själv. Men jag pratar med hundarna hela tiden. Fast de förstår ju vad man säger så det räknas kanske inte.
Jag pratar med mig själv. Varför inte? Bra svar (oftast) och sällskap på köpet.Funderar på om folk som lever själva pratar med sig själva hemma?
Jag svär till om jag tex slår i foten eller kan säga ”uh va äckligt” om jag äter ngt som smakar dåligt men i övrigt är jag tyst.
En god. Jag röstar på en god tårtaVad jag ska baka för tårta till mitt födelsedagsfika.
Det vore definitivt en fördelEn god. Jag röstar på en god tårta
Alverna har haft kalas i natt?Funderar på varför det är popcorn på golvet i badrummet
Av tidigare erfarenhet så är popcorn magiska. Även fast man dammsugit upp minsta smula så finns det mer sen när man minst anar. Så är inte alls förvånad om dom magiskt skulle teleporta sig in i badrummet också.Funderar på varför det är popcorn på golvet i badrummet
Hur förökar sig orcher (lord of the Rings)? Det verkar ju finnas oändligt många.
Och finns det alv-bebisar?
Men de dör ju i mängder i alla krig. Hur många alver finns det egentligen?Enligt Tolkien så härstammar orcherna från skymningsalver som aldrig nådde Valinor. Så jag antar att de aldrig dör om de inte blir dödade och eftersom alver kan få barn kan även orcher få det. Enligt Peter Jackson så odlas de i någon slags lavapöl.
Jodå, det finns alvbebisar men eftersom alver är odödliga behöver de inte föröka sig som människor och andra dödliga.
Men de dör ju i mängder i alla krig. Hur många alver finns det egentligen?
"Mängder i alla krig"? Vilka krig förutom de två mot Sauron tänker du på?Men de dör ju i mängder i alla krig. Hur många alver finns det egentligen?