Just nu del VIII

Just nu äter jag en knäckemacka och dricker ett glas mjölk. Är helt slut efter ett 5-timmars pass på Campus följt av ett 7-timmars pass i köket på kåren. Vill sova nu!

Jag har kommit in i andra andningen såhär närmare midnatt. Gör sjutton saker samtidigt, skriver blogginlägg, surfar snygga hemsidor, ger ut kaktusskott, planerar resor och försöker få rätsida på resten av veckan.

Just nu borde jag verkligen ta tag i det sista plugget inför nationella, men jag orkar verkligen inte efter att ha jobbat hela dagen:arghh:

Just nu hatar jag bilen vars larm tjutit sedan kvart i 5. Så mycket blev det av min efterlängtade och välbehövliga sovmorgon...

Just nu har jag precis kommit hem från jobb och stall. Ska äta något litet innan jag åker tillbaka till Malmö för att gå på fotboll :)

Just nu är jag sjukt glad över att mitt schema för sommaren äntligen har kommit. Tyvärr har det blivit lite miss i kommunikationen och de har gett mig ledigt fel vecka, annars är det hur bra som helst!

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
321
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka