Just nu del VIII

Just nu lever jag fortfarande på lyckoruset från gårdagens jobb på studentklubben. Jobbade i garderoben för första gången och jag röjde verkligen hela kvällen, haha! Pratade massor med folk om allt mellan himmel och jord och däremellan dansade jag antingen med folk som gick förbi eller om jag fick sällskap av någon annan ur personalen ett tag. Märkte verkligen vilken glädje som spred sig i det annars ganska tråkiga området vid jackorna :)

Jag sitter och väntar på att jobbet ska ringa in mig. Peppar, peppar att de inte gör det så jag kan vara hemma istället :p jobbar inom bemanning och är tvingad att lägga in tider varannan helg (att man kan jobba).

Just nu nattar jag mini som inte har någon större lust att sova :p Sedan ska jag natta storebror som smidigt nog brukar somna snabbt.
Lutar åt en kopp te och att jag hamnar i soffan eller framför datorn sedan. Är det något sevärt på tv idag tro?

Inser att vi bor i huset om 1 vecka. Van stadsflicka ska bo i ett hus där det inte finns en enda synlig granne :nailbiting:

8 rum, 2 kök, 3 små möblerbara skrubbar och tvättstuga räknade vi till igår när vi var där. Vi kom inte riktigt ihåg att det var så många rum :o Det vi kom ihåg är att det är ett kök på varje våning då det är från början 2 lägenheter i huset men som de slagit ihop. Förra ägarna tyckte det var så smidigt med två kök att de lät de vara, och vår hyresvärd bryr sig inte riktigt så nämnvärt om vilket. Huset var mest ett nödvändigt ont i köpet av all mark, till vår fördel för vi ska betala mindre än vad vi betalar för vår nuvarande 4 r ok :D :up:

Just nu sitter jag och är lite lagom trött efter nattens äventyr! Kvart i tre lämnade jag lägenheten och halv sex låste jag om mig igen. Lite blodmåne syntes men den var mest belägen bakom tjocka moln. Däremot fick vi se Venus (?), massor av stjärnfall, den vackraste stjärnhimmel jag någonsin sett samt ett par satelliter :)

Just nu tittar jag på Halv åtta hos mig och hoppas på att min värk i huvud, nacke och axlar ska släppa. Är visst lite spänd idag tror jag

Just nu blir jag lite smått irriterad över hur beroende jag är av att Facebook ska fungera! Mår faktiskt lite dåligt över detta :/ Sen är jag även irriterad på att jag inte kunde betala alla mina räkningar då min internett-bank bestämde sig för att alla BG/PG-nummer var ogiltiga om de ej redan fanns inlagda bland sparade nummer...

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 790
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar