Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bortförd av utomjordingar är tveklöst det mest realistiska alternativet.Just nu ligger jag i sängen och inser att jag klev upp klockan sju i morse. Helt frivilligt. På en ledig dag. "För jag hinner så mycket då".
Är jag sjuk?
Skadad?
Bortförd av utomjordingar?
Pensionär?
Just nu undrar jag om det är okej att gå och lägga sig innan 21 när man är 22 år gammal :P
Det är kanske nästan bättre att säga att man skämtade i det läget?Nu skriver jag av mig lite här! Alltså jag råkade alltså slinta till på skit-iphonen och skicka en jädra dekal till en god vän på facebook (ni vet en sån där vän som man flörtar av och till med och nästan är lite lite kär i) OCH HAN VÄGRAR TRO ATT JAG SKICKADE SKITEN AV MISSTAG! Nu har han gått av och an om att "om du vill prata med mig så behöver du bara säga hej" och liknande och vad jag än gör så tror han verkligen inte på mig!!! så nu tror han att jag är någon desperat fegis som skickar dekaler istället för meddelanden och sedan ljuger om det....
Hur tar man sig ens ur detta??? Han tror ju inte på mig?? Känner jag honom rätt så har han snart pratat om detta med flertalet av våra gemensamma vänner som sedan i sin tur ska prata med mig om att "du hade ju bara kunnat skriva hej om du ville prata med honom..."
får ju ont i magen