Just nu del VI

Har landat i min skrivbordsstol för lite mer jobb.
Har nyss varit i personalrummet och pratade med en elevassistent över en sak som jag var mycket irriterad över. In kommer en fritidsassistent som vänder på klacken och försvinner, tillbaka nån minut senare med hallonmuffins till oss alla tre! räddade dagen.... :love: nästan så man blir lite lipig ;)

Just nu funderar jag över om det verkligen är möjligt att jag inte har något jag måste göra ikväll?? :confused: Hoppas! :D

Just nu nattar jag mini, lyssnar på regnet utanför och funderar på att baka något till i morgon. Hittade ett recept på pepparkakscheesecake tidigare idag. Måste bara komma ihåg var jag såg det.

Just nu är jag glad över att jag inte behöver vara på campus förrän 13.00 i morgon då det känns som att jag har hundra samtal att göra i morgon på förmiddagen :arghh:

Just nu är jag sååååå trött för jag har sovit skitdåligt inatt och vaknat hundra gånger. Ska iväg på personalmöte på min lediga dag :banghead:

Just nu väntar jag (och minste sonen) att hans havregrynsgröt ska svalna så han kan äta frukost. Sen blir det spring i tvättstugan hela dagen :cautious:

Just nu äter jag frukost med mini, han började dagen med illamående idag stackaren. Så blev inget dagis idag heller, han var hemma igår för att han var hängig. Tur man inte jobbar denna vecka.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 197
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025