Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Men... :(

kl

Just nu ligger jag i soffan, tittar på Hart of Dixie, spelar mobilspel & surfar runt. Kunde inte ringt bestämma mig vilket av dem jag skulle göra så fick bli allt. :p

*Kl*

Just nu är jag lite nöjd med att ha fått sova gott typ 2-10 :D Praktiskt med en unge som gärna sover länge. När Jonathan gick in till henne vid 10.30 så sov hon djupt. Han fick putta på henne för att hon skulle vakna :p

kl

Just nu har jag skrattat i typ två minuter åt denna bloggkommentar jag fick.

Fan vad konstigt att se dig på tåget mot Falun igår. IRL, så att säga. Funderade på att önska lycka till med det politiska arbetet & tacka för en bra blogg, men mitt bakisnylle fick mig att tänka om. Så: lycka till och bra jobb!

Liksom WHAT varför känner någon igen mig?!
Och herreguuuud, jag var skitsur på tåget igår pga. förseningar och trött pga. inte sovit och knappt sminkad och håret på ända och fula kläder och blåslagen käke och finnar över fuckings allt som jag inte orkat sminka över och ååååååhhhh neeeeeejjjjjj.

*kl*

Just nu undrar jag om sambons plan är i tid och om alla skidor kommit fram som de ska. Alltid lite läskigt när man måste byta plan.

*Kl*

Just nu sitter jag i soffan och ser på OS :) (Rätt stor chans/risk att 95 procent av mina uppdateringar kommande veckor kommer vara exakt likadana :p )

kl

Just nu sitter jag i soffan, hemkommen och utsövd (nåja) efter en extremt lyckad (och DYR O_o ) roadtrip till Örebro.
Sova i bilen, SÅ MYSIGT :love:

kl

Just nu bakar jag morotskaka och gläds över resultatet i Schweiz omröstning om EU-invandringen.

Visst är det mysigt att sova i bilen! Tyvärr får jag nästan aldrig göra det nuförtiden :(

*Kl*

Just nu sitter jag i soffan, tittar på OS och är lite lagom söndagstrött :) Försöker dessutom hitta bild på hur jag vill ha håret men det går typiskt skitdåligt :mad:

*KL*

Just nu chattar jag med min bästis <3 och kollar runt på olika bokförlags hemsidor i jakt på "det perfekta förlaget" (iofs, det perfekta förlaget är väl typ det förlaget som tar emot min bok...)

kl

Just nu tycker jag att internetmänniskor borde börja överväga medicinering mot sin svåra PMS. Herreeeguuuud tagga ner 10 kilo och ta ut pinnen ur arslet.

*Kl*

Just nu försöker jag styra upp en OS- och sushidejt med Sebastian :D (Som otaktiskt nog ska jobba ons-sön, mupp! :banghead: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
319
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
8 706
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka