Javisst! Åh tackMen nääe! Har du stammat upp det själv? Jösses, finaste paletträdet jag sett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javisst! Åh tackMen nääe! Har du stammat upp det själv? Jösses, finaste paletträdet jag sett!
Och när ska du köpfrossa på pyntet?
Det gjorde jag för länge sen! Röda kulor och silverlametta! Sen blir det hemmagjort. Skulle vilja ha en flagg-girland också men alla är så sablans dyra.Och när ska du köpfrossa på pyntet?
Menar du sådana små pappersflaggor? De jag köpte kostade 25 kr/förpacking och jag tyckte att en förpackning räckte bra i gran .Det gjorde jag för länge sen! Röda kulor och silverlametta! Sen blir det hemmagjort. Skulle vilja ha en flagg-girland också men alla är så sablans dyra.
Kolla dollarstoreDet gjorde jag för länge sen! Röda kulor och silverlametta! Sen blir det hemmagjort. Skulle vilja ha en flagg-girland också men alla är så sablans dyra.
VAR VAR VAR?! Dom jag hittar kostar typ 200 spänn för 12 flaggor..Menar du sådana små pappersflaggor? De jag köpte kostade 25 kr/förpacking och jag tyckte att en förpackning räckte bra i gran .
Kolla Broarne - inredning för egensinniga !VAR VAR VAR?! Dom jag hittar kostar typ 200 spänn för 12 flaggor..
VAR VAR VAR?! Dom jag hittar kostar typ 200 spänn för 12 flaggor..
EN ljusslinga över - amatör...Jag har det angenäma problemet att jag har en ljusslinga över. En ljusgardin. Måste klura lite på vår jag ska sätta den.
Tradera säger jag baraVAR VAR VAR?! Dom jag hittar kostar typ 200 spänn för 12 flaggor..