Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 41003
Julgranen är pyntad!
Skulle vilja ha något mer i den, men vet inte riktigt vad. Orkar inte beställa flagg-girland så det blir bara om jag ramlar över en i någon affär.
Haha! Det ser nog snålare ut på bild! Lamettan och kottarna tillför lite mer liv irlJag tycker det är väldigt snålt med lametta
Använd tidningspapper om du får hem någon tidningt, tycker det kan bli fint beroende på vad det är för tidning. Det är ju papper som redan finns, kan likaväl återanvändas då. Om mottagaren kan elda kan pappret sparas till tändpapper.Paketinslagning - Tips på kreativa lösningar sökes!
Jag tycker väldigt mycket om att slå in vackra paket men hade velat minska på mängden papper och snöre som bara kastas. Nu har jag har kört fast på tygband och papplådor, vad mer går att göra som kan återanvändas?
Ja om det bara är text är det fint tycker jag reklam och bilder kanske mindre kul. Känns lite gammaldags.@Chili Tidningar finns att hämta på jobbet, om jag är lite petig med uppslagen så kan det nog bli fint, tack Mottagarna kan elda dessutom så det är ju win-win
Sorry men jag råkade ramla över den här och tänkte genast på dig: https://www.frokenfraken.se/girlang-vimplar-svenska-flaggan-12-st-2-5-mVisa bifogad fil 41003
Julgranen är pyntad!
Skulle vilja ha något mer i den, men vet inte riktigt vad. Orkar inte beställa flagg-girland så det blir bara om jag ramlar över en i någon affär.
Vilken kul idé!