Tiny vet minsann var man gar for "the good stuff" Det ser ut som om det redan har blivit dags for vissa reparationer av skorstenen infor nasta ar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! En sådan där vill jag också ha en vacker dag! Ska bara skaffa mig altan/trädgård förstMin hjort har visst hittat till min altan... han tröttnade nog på att stå i kartongen i förrådet...
Har du gjort den själv eller köpt på flaska? Om köpt vad heter den?Just det, måste ju tipsa om den juliga drinken som håller mig sällskap nu när jag sitter och slår in julklappar: vitvinsglögg med champagne/prosecco/cava! Dricks kallt, med mycket is och gärna en apelsinskiva i glaset. Så himla gott!
Köpte på systemet när jag var i Sverige senast! Vinfabriken heter märket, och jag såg nu att de visst kallar den för äppelglögg:Har du gjort den själv eller köpt på flaska? Om köpt vad heter den?
Aha! Den har jag hemma men inte testat ännuKöpte på systemet när jag var i Sverige senast! Vinfabriken heter märket, och jag såg nu att de visst kallar den för äppelglögg:
Söt men väldigt god! Har inte testat den varm än.
Visa bifogad fil 22446
Jag och dottern orkade inte riktigt vänta på julgranen (som inte får komma in före Lucia!) har lyckats gömma batteriet lite bättre... Och dottern har hängt upp ca dubbelt så många kulor nu!
Firade 2 advent med vinterkräksjuka
Känner mig sjukt stressad nu över allt som måste hinnas med innan jul
Har ni provat årets glögg från blossa?
Jag tyckte inte den var så god varm, men då gillar jag inte så alkoholstark glögg heller.