the_connemara
Trådstartare
Shoppade några nya adventsstjärnor idag, dottern hittade denna.
Visa bifogad fil 21502
Sen var hon nöjd, i alla fall
@Bison
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shoppade några nya adventsstjärnor idag, dottern hittade denna.
Visa bifogad fil 21502
Sen var hon nöjd, i alla fall
Har de? Hittar ingen?Ang julkalendrar så har Panduro pysselkalendrar i år! Lite saftigt pris för mig men kanske passar nån annan som inte vill/kan köpa med choklad/lakrits/te/skönhetsprodukter
Ikea har en chokladkalender nu också, med lite annan choklad än i vanliga 10-kronors samt 100 kr i presentkort. Kalendern kostar 79 kr så tänker man handla där inom presentkortens giltighetstid (som är kort, 1/1 till 31/3 tror jag) kan det absolut vara värt ett köp. Jag köpte en till syrran som åt upp hela på en gång, hon gav bra betyg
Jepp! Här: https://panduro.com/sv-se/produkter...x-DoNfDUczjCoVZZiq4DaXWPtXFPtMjRoC6UoQAvD_BwEHar de? Hittar ingen?
Panduro alltså.
Hon har inte varit aktiv på Buke sedan slutet av september . Kanske måste någon annan axla Big Santa-rollen? En stor kostym att fylla...Men, blir det ingen Secret Santa?? @Nixehen
Har anammat min mammas "en julgranskula om året" (har allt för lite julpynt) fast det blev visst två. Funderar på en vanlig ledslinga i granen som jag kan använda till diverse pynt efter jul också.
Ja de här var från Frankrike och samma här, behöver inte vara just en kula. Jag är uppväxt med gran med alla möjliga icke matchande pynt och tycker det är rätt charmigt. Funderar lite på hur jag helst vill ha min egen, hade egen gran för första gången i fjol faktiskt.Vill tipsa/ skryta ( ) om min metod - varje gång jag åker på semester någonstans så köper jag något litet från det stället att hänga i granen - inte nödvändigtvis en julkula. Hittills har jag tex en glaskula med en treklöver från Irland, en teddybjörn i lederhosen från München, och en blå vaktfigur i trä från Budapest.
Är riktigt förtjust i min samling och ser alltid fram emot att bygga ut den!
Klart det blir! Tråd kommer innan veckans slut!Men, blir det ingen Secret Santa?? @Nixehen
Tomma toarullar?
Funderar också på det där med "en julgranskula om året". Det är min dotters andra jul så tänker att det kan bli en kul grej som följer hennes uppväxt. Samtidigt är jag perfektionist när det gäller julgranspyntet. Så omaka kulor kanske stör. Hmmm. Tål att tänkas på.Har anammat min mammas "en julgranskula om året" (har allt för lite julpynt) fast det blev visst två. Funderar på en vanlig ledslinga i granen som jag kan använda till diverse pynt efter jul också.
Funderar också på det där med "en julgranskula om året". Det är min dotters andra jul så tänker att det kan bli en kul grej som följer hennes uppväxt. Samtidigt är jag perfektionist när det gäller julgranspyntet. Så omaka kulor kanske stör. Hmmm. Tål att tänkas på.
Kanske ska börja med det helt enkelt. Känns som en lite mysig tradition.Jag hade blivit jätteglad om jag fick det av min mamma/pappa gärna äldre mer unika pumlor/pynt.
Först men nuKlart det blir! Tråd kommer innan veckans slut!
Var och postade ett paket idag (inte julpaket). Hur som helst så är det flera som fått ut julbelysningen utomhus. Kul, det lyser upp fint i detta mörker
Vilket märke har knäckebrödet med vört? Lät som nått som skulle passa sambonLYCKA Idag hade mitt Ica fått in 3 olika julknäckebröd! Ett jag inte gillar, ett nytt jag inte tror jättemycket men som jag köpte och en favorit jag köpte två paket av direkt! Tidigare har det varit så svårt att hitta och kommit så sent. Det är min absoluta julfavorit att göra juliga knäckemackor. Rödbetssallad o någon typ av lökkorv (köpte butikens tre hemlagade för att testa vilken jag gillar bäst), butikens hemlagade leverpastej och smörgås gurka och gräddost. Så är mina juliga knäckemackor Mörka knäckisar med vört är favoriten. Ska provsmaka nu strax, kom precis hem från jobbet! Gräddosten får dock vänta att bli inköpt tills den fått sin juliga förpackning för jag hinner oftast bara äta en Åh så mysigt