Eller hur!Ja det låter fint! Vilka bra idéer folk har! Så påhittigt och enkelt.
Själv köpte jag en sån här istället
Orka liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur!Ja det låter fint! Vilka bra idéer folk har! Så påhittigt och enkelt.
Eller hur!
Själv köpte jag en sån här istället
Orka liksom
Indeed!Vilken frän!
Jag kör lite olika från år till år, har bla haft nötter, torkade äppelskivor, polkagrisar, pyttesmå julgranskulor (tror jag köpte på Rusta?), små tomtar, kottar... Går att slänga i vad som helst typVar till Erikshjälpen och köpte en sån stake men sätter fyra ljus i (heter det också ljusstake?) men funderar på vad jag ska ha i botten på den. Livrädd för att det ska börja brinna i sån där vit lav. Tips?
Jag kör lite olika från år till år, har bla haft nötter, torkade äppelskivor, polkagrisar, pyttesmå julgranskulor (tror jag köpte på Rusta?), små tomtar, kottar... Går att slänga i vad som helst typ
Visa bifogad fil 21379
Jag gillar att ha ljusstaken som nötfat!
Visa bifogad fil 21380
Lite bomull som snö och ljusslinga under. Jag älskar att fixa adventsljusstake
Visa bifogad fil 21379
Jag ska göra en hemgjord adventskalender till min bästa vän, hon gillade idén, vi ska göra åt varandra. Har ni något tips på utformning? Vad jag ska stoppa i vet jag nog, men funderar lite på hur den ska se ut som sagt....
Alla var fina men bara nötter var oväntat fint!Visa bifogad fil 21379
Visst är det! Ibland behöver det inte krånglas till så mycket. Förra året hade vi en sån här istället, den fyllde vi med nötter och några torkade äppelskivor och apelsinskivor, enkelt och snyggt. Gick åt många nötter baraAlla var fina men bara nötter var oväntat fint!
Jag köpte en på Lagerhaus som man fyller själv
Tomma toarullar?Tack för tipset, det funkar dock inte då vi sagt att de inte ska kosta så mycket, 100:- inklusive sakerna vi lägger i. Men jag tror jag har kommit på hur jag ska göra nu!