Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Babyskydd använder man ju inte särsklit länge så jag hade köpt begagnat eller hyrt.. Kanske inte direkt det svar du ville ha men ändå..
Vi har det babyskyddet med bältesbas. Köpte i november förra året och betalade 17-1800 nytt.En hemsida har just nu 15% på alla britax, vi vill ha ett britax babyskydd och med rabatten skulle skyddet och bältesbasen gå på 2125kr inkl frakt (gratis frakt). Om vi väntar till mellandagarean, tror ni då att vi kan komma under 2125kr då? Är en shr II vi vill ha!
Vi har det babyskyddet med bältesbas. Köpte i november förra året och betalade 17-1800 nytt.
Vår son är inte överdrivet lång men ändå över medel. Visst, han hade plats kvar men han började få såna vredesutbrott i bilen helt plötsligt strax innan 6 månaders ålder. Vi blev fundersamma eftersom han aldrig sagt ett pip i bilenninnan och testade att byta till nästa stol (han satt utan stöd så det var ok) och helt plötsligt var bilåkandet som en dröm igen. Så även om de fysiskt får plats på längden finns det andra faktorer som gör att man behöver byta tidigare.
(Och för att ge feedback på valet av babyskydd tyckte jag att vårat var otympligt att bära jämfört med de jag jämfört med)
Ja vi köpte vårat på kampanj, kommer inte ihåg vilken butik men jag tror att det var i samband med att nästa års färger släpptes.Ja, jag har hört att det är något tungt! Men vi har inte isofix och dessutom måste vi ha en stol som tar så lite plats som möjligt, annars får vi inte plats framför i passagerarsätet men upplevt att vi får bra plats med shr II när vi testat! Är ju såklart svårt att veta vilken stol barnet kommer att gilla och inte men tex kompisens barn fick inte plats i maxi cosi pebble tror ja det var när han va ca 7 månader men hade shr II två månader till typ...
Men kan man få för 17-1800kr kanske man ska ha is i magen
Ja vi köpte vårat på kampanj, kommer inte ihåg vilken butik men jag tror att det var i samband med att nästa års färger släpptes.
Om jag skulle gjort om det skulle jag ha hyrt, det var en väldigt kort tid det användes och nu tar det bara upp onödigt med utrymme till dess att eventuellt syskon kommer.
Även långa barn får plats i de flesta skydd. Min riktigt långa nu 1.5 åring kunde i somras lätt få plats i hennes lillasysters babyskydd, både på längden och vikten. Dessutom bör man byta till bilstol så fort barnet kan sitta själv.Känner bara med ett sånt babyskydd, hon vill inte sälja och vill inte köpa babyskydd från okänd människa eftersom man inte vet hur folk behandlat skydden... får kolla på hyralternativet, men just denna britax får långa barn plats i så kan nog ha det skyddet i alla fall 8 månader!
Jo det har jag också lästSka man inte byta från babyskydd till bilbarnstol så snart som de sitter okej själva, i och med att bilbarnstolen skyddar bättre? Har för mig att jag läst det (är inte längre i den barnåldern).
Det är mest kläder som säljs på mellandagsrea men håll lite koll ett tag på Lekmers och Jollyrooms hemsidor så kommer det komma kampanjer (de kör det hela tiden, inte bara till jul). Vi har det skyddet du vill ha och kan ev tänka mig att sälja det (fr 2014 med bältesbas, använt 6 mån) men jag bor i Stockholm och skyddet finns i Gävle
Vi körde på IF:s erbjudande förra gången, var kanon. 3 stolar för 3500kr. 1 och 2 returneras, 3:an behålls. Var BeSafe, nöjd med alla stolarna.
De stolar jag tänkt köpa kostar ca 9500kr att hyra vilket är ganska precis vad de kostar att köpa. (60 månader).