Julklappstips till tränare

ascha

Trådstartare
Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd 😁 men nu känner jag att det är dags för något annat. Men mina ideer är slut så vad skulle du vilja ha/köpa i julklapp?
 
Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd 😁 men nu känner jag att det är dags för något annat. Men mina ideer är slut så vad skulle du vilja ha/köpa i julklapp?

Ska det vara hästrelaterat? :)
 
Hm. Pannband som matchar ett schabraak? Rejäla, lite exklusiva ridhandskar? Ett paket med ett tema; jul, godis, ostar, kaffe ja you name it 😊
 
Brukar ge min hovslagare julklapp och några år har vi gått ihop så hon fått en spadag vilket gjort henne väldigt glad! Förra året gav jag henne lite fancy tryfflar, godis kan typ aldrig gå fel😁. Så jag hade satsat på nåt exklusivt godis eller typ fina ostar med kex kanske?
 
Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd 😁 men nu känner jag att det är dags för något annat. Men mina ideer är slut så vad skulle du vilja ha/köpa i julklapp?
Budget?
 
Jag hade nog satsat på massage lr ätbart mest för att jag själv uppskattar det väldigt mkt 😄 lr fina varma vintervantar, är väldigt användbart och något man sliter på när man är mkt ute i kylan.
 

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Oknytt
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
786
Senast: Kakis
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 230
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp