Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé
Jag har både födelsedag och jul att handla till och det finns EN sak på önskelistan... Det är dessutom ett helt vanligt "familjespel" .
Jag behöver många tips!!
Hade det gällt en 5-8-åring så är Lego klockrent, men som 9-10-åring är det inte så kul längre.
Bra tråd!Jag tänkte vi kunde samla lite julklappstips här!
Äh, min nioåriga son (tio vid årsskiftet) har ponny högst upp på listan och sedan en massa legobyggen på alla platser efter detHehe, här är det Lego som gäller fortfarande, sonen är snart 9,5 år. Högst upp på hans önskelista står "Lego Friends Heartlake Hotel", så den (dyra...) modellen är faktiskt redan införskaffad. Efter typ femtio Legomodeller kommer önskemål som "en bättre miniräknare med ordenlig grafritare" och "glittriga piprensare".
Hrm, varför får jag känslan av att hans önskelista inte är helt typiskt för en genomsnittlig 9-årig pojke ?
Åhhh, önskar att min son var hästintresserad...Äh, min nioåriga son (tio vid årsskiftet) har ponny högst upp på listan och sedan en massa legobyggen på alla platser efter det
Min son var inte speciellt intresserad förrän han började på ridskola (brukade hänga med mig och rida på min häst ibland innan). Nu är det massor av prat om ponnyerna på ridskolan, skötarkurser, blåbärshoppning och kompisarna i ridgruppen. Jättekul är detÅhhh, önskar att min son var hästintresserad...
Din son låter som en mycket intressant person!Hehe, här är det Lego som gäller fortfarande, sonen är snart 9,5 år. Högst upp på hans önskelista står "Lego Friends Heartlake Hotel", så den (dyra...) modellen är faktiskt redan införskaffad. Efter typ femtio Legomodeller kommer önskemål som "en bättre miniräknare med ordenlig grafritare" och "glittriga piprensare".
Hrm, varför får jag känslan av att hans önskelista inte är helt typiskt för en genomsnittlig 9-årig pojke ?
Biljetter till Disney on ice kommer mina "stora" barn fa ocksa, tyvärr far inte barn under 3 ar följa med sa till minsta maste jag komma pa ngt annat.
Det går i Stockholm också men biljetterna finns inte hos ticnet. Verkar ligga hos axs. 2, 3, 4, 5, 6 januari!@voltis Jag kikade precis och på ticnet finns bara biljetter till Disney on Ice i Malmö och Gbg, inte i Sthlm. Visst är du stockholmare? Eller ska du gå nån annanstans?
Tack!Det går i Stockholm också men biljetterna finns inte hos ticnet. Verkar ligga hos axs. 2, 3, 4, 5, 6 januari!
Mvh Miks