Julklappstips 2017

Ramona

Trådstartare
Är det nu vi drar igång en tråd med julklappstips och eventuella rim inför den kommande julen?

Själv behöver jag hjälp med klappar mina fd svärföräldrar. Svärmor tänkte jag ska få ett fiskspa för sina fötter och eventuellt någonting annat, men vad är det då? Svärfar har jag ingen aning om vad han ska få. Hjälp! Han gillar jakt och mode, men är svår att köpa kläder till. Han har dessutom allt till jakten så där behöver han liksom ingenting.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 531
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
3 017
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag slog ut en framtand för 2 år sedan, och fick en högst tillfällig sak på plats "jag garanterar inte ens att den håller en dag" sa...
Svar
12
· Visningar
1 807
Senast: ptr
·
Äldre Är ni den sortens människor som har alla klappar inslagna i oktober eller den som köper i sista minuten? Julen närmar sig med...
Svar
3
· Visningar
553
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama