Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ger sånt som jag vet att han vill ha men inte unnar sig, eller sånt han behöver men inte kommer sig för att köpa. Det har varit allt ifrån speciella hörselskydd, snygga tröjor, jacka och böcker/ljudböcker.Vad ska ni ge era respektive i julklapp?
Både jag och sambon har allt och önskar oss inget speciellt. Men det känns tråkigt att inte ge varandra något alls?
Någon som har tips? Funderar på att köpa något gemensamt men vad?
Just det, böcker har jag också köpt! Det är böcker som jag vill ha själv men som jag vet att sambon skulle uppskatta också, så det blir ju trevligt för mig!Min kille får en elektrisk kaffekvarn som han har önskat sig och så tänkte jag köpa lite roliga bönor också.
Sedan har jag ett par böcker som jag hade köpt till födelsedagen egentligen, men det blev så många paket då att jag sparade dem till nuJust det, och ett par roliga plyschfiltar som ser ut som sjöjungfrustjärtar, lite internskämt.
Just det, böcker har jag också köpt! Det är böcker som jag vill ha själv men som jag vet att sambon skulle uppskatta också, så det blir ju trevligt för mig!![]()