Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är nödlösningen men skulle vilja ha ngt roligare.Presentkort på nån butik?
Ett kit med hudvårdsprodukter eller liknande.Ska bara köpa en julklapp i år tack och lov.
Det är till mitt syskonbarn. Tjej på 14.
Inga speciella intressen. Tycker inte om att läsa.
Tipsa mig!
Om jag ska köpa presentkort vet jag precis var hon vill ha men jag skulle helst vilja ha ngt jag har kommit på själv.Superpresentkort. Då kan hon lösa in det mot valfritt presentkort på gogift.
https://gogift.io/sv/se/sek/shop/superpresentkortet/256458273929854976
Mellan 500 och 1000.Vilken prisklass?
Vår tonåring önskar sig byxor från Juicy Couture och smink. Men sminket måste vara precis rätt sort så min telefon är full med skärmdumparMellan 500 och 1000.
Umgås ni?Ska bara köpa en julklapp i år tack och lov.
Tipsa mig!
Vi är nära men bor i en håla och jag är inte själv inne i ngn bra period så jag orkar inte slå på stort.Umgås ni?
När jag var 14 år älskade jag att gå ut med min moster. Gå på stan, sitta på en restaurang, beställa alkoholfria drinkar och god mat och bara umgås och prata. Så jag hade blivit jätteglad för ett presentkort på just det. Går ju att kombinera med exempelvis en dag på stan med shopping eller museum eller bio.
Jag hade också uppskattat att få något som jag inte själv hade råd med i den åldern. Exempelvis få välja en lite lyxigare parfym i butik eller smink från något dyrare märke typ Dior, YSL eller så.
BöckerSka bara köpa en julklapp i år tack och lov.
Tipsa mig!
Du såg ”tycker inte om att läsa”?Böcker
Nope, det såg jag inte tackDu såg ”tycker inte om att läsa”?
Du såg ”tycker inte om att läsa”?
Jag tänkte mer att hon själv skulle få välja parfym eller smink och så betalar duVi är nära men bor i en håla och jag är inte själv inne i ngn bra period så jag orkar inte slå på stort.
Smink brukar vara svårt att köpa åt andra.