Julgranar!

A

annnaa

Nu är jag lite nyfiken på hur era granar ser ut. Våran har på senare år alltid bara haft röda julgranskulor och ljus. Hur ser din julgran ut? Bilder!! :banana:

31958356.jpg

Här kommer jag med mitt bidrag. Att klämma på paketen är ett måste, och jag måste ha varit snäll iår och kommer att få paket av hästarna ;)

Sv: Julgranar!

Såhär ser min lilla gran ut:

31959397.jpg

Liten plastgran då jag bor i liten lägenhet, tre trappor upp utan hiss och utan balkong = svårt med riktig gran som barrar... Synd, för jag älskar grandoften!

KL
bettysmatte: Haha vid första anblick trodde jag att det var en mössa som stjärna. Tänkte ungefär "jaa, i brist på annat, varför inte?":p Men nu ser jag att de är en ängel. FINT!!!

Therese1988: Men den var fin ändå!! :)

164097_474612672062_516467062_6449324_6140539_n.jpg

(dottern får ni se på köpet ;))

Första granen för oss, komponerat av allt gammalt julgranspynt från min barndom. Röda och silvriga kulor, röda sammetsrosetter och vita "snögnistrande" hjärtan och stjärnor, och så ljus såklart. Himla nöjd!

KL
bettysmatte: Haha vid första anblick trodde jag att det var en mössa som stjärna. Tänkte ungefär "jaa, i brist på annat, varför inte?":p Men nu ser jag att de är en ängel. FINT!!!

Mössa :D??? Nej, det där är ju min fina amerikanska ängel som jag fått skickad till mig av svärmor! Kanske skulle testa den på huvudet när julen är slut ;)?

Här är vår julgran! Nästa år kan vi nog ha en större, men uterummet var färdigt precis för jul, så vi hade inte riktigt koll...
003-1.jpg

Hahaha de tycker jag. Du får lägga upp en bild på de också så blir de ännu bättre :D

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 181
Senast: Oh_really
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 671
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: miumiu
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka