Jag litade på att du visste vad du pratade om.
Please don't!
(har skummat leken under dagen, kom hem och har fortsatt skumma och druckit ett glas vin, så lita inte på mig. )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag litade på att du visste vad du pratade om.
Jag tycker ju min roll är uppenbar. Så med uteslutningsmetoden borde ulvarna kommit på vad jag har för roll. Men men... Jag kanske överskattar dem.
Skrämmande jag satt också precis och läste samma inlägg av habina och reagerade på liknande sätt-Reagerar på detta. Hur skulle cirkus kunnat lista ut hennes roll genom uteslutningsmetoden? Ulvarna har käkat varje natt vilket betyder att den välsignade inte använt sin förmåga? Då finns bara spionen kvar, och jag har inte sett något som tyder på att hon är spionen?
Menar du att du tror att du kommer kunna skilja på oss IRL då?
Och jag vill helst inte på buketräff om Lenin ska dit, spöken är läskiga
Please don't!
(har skummat leken under dagen, kom hem och har fortsatt skumma och druckit ett glas vin, så lita inte på mig. )
Håller du med om att den enda roll som kan listas ut borde vara spionen?
Varför skulle jag försvara dig om jag vore ulv? Jag tänker på konversationen igår med Cirkus.Jag har slut på surf i mobilen och tröttnade på att surfa på vanliga datorn, så nu sitter jag på en väldigt seg laptop (varför blir de alltid sega efter typ ett års ålder?!). Så det är bäst att jag röstar nu.
För mig står det mellan Q och Artline, tycker bägge betett sig skumt, men jag reagerar på hur artline hugger direkt på när Q misstänker henne, det känns sådär "taggarna utåt" som en ulv ofta kan bli när de är lite mer desperata (tänker mig nu när det är en ulv kvar). Därför blir det där jag lägger min röst.
Habina röstar på artline
hur då? Eftersom inget käk har misslyckats?Nä, även bybo och välsignad går ju att lista ut.
Är god, men har inte koll. Trodde jag skulle åka nu i nattlynchen, men insåg efter att jag förvirrat mig att jag förmodligen kommer vara kvar, så snurrig som jag är. Känner mig inte som ett tillgång för goda sidan nu direkt.men du är mitt enda hopp! Säg inte att du egentligen är ond?
Ja så tänker jag med om det helaAlltså det borde gå att lista ut spionen, det är någon som tidigt vet vem som var siare och borde hakat på när den fattade huruvida personen siats som god eller ond. Så det borde inte vara omöjligt. Men jag har inte sett några indikationer på att @Habina är siare, och jag ser inte hur någon skulle kunna lista ut den välsignade, utom om ulvarna försökt käka personen, då vet de om de försöker efter att ängeln inte är med och kan misstänka innan dess.
Varför skulle jag försvara dig om jag vore ulv? Jag tänker på konversationen igår med Cirkus.
hur då? Eftersom inget käk har misslyckats?
Är god, men har inte koll. Trodde jag skulle åka nu i nattlynchen, men insåg efter att jag förvirrat mig att jag förmodligen kommer vara kvar, så snurrig som jag är. Känner mig inte som ett tillgång för goda sidan nu direkt.
Är god, men har inte koll. Trodde jag skulle åka nu i nattlynchen, men insåg efter att jag förvirrat mig att jag förmodligen kommer vara kvar, så snurrig som jag är. Känner mig inte som ett tillgång för goda sidan nu direkt.
Hade jag varit ond så hade jag inte gått på Q som jag gjorde nu.. Utan jag hade varit mer diskret och hoppats att vinden drog åt något annat håll.Ja du... Den har jag inget bra svar på. Du kanske har någon konstig idé om att det ska verka som att du och cirkus inte sitter i lyan ihop?
Hade jag varit ond så hade jag inte gått på Q som jag gjorde nu.. Utan jag hade varit mer diskret och hoppats att vinden drog åt något annat håll.
Jag tror inte du är ond med tanke på Cirkus misstankar mot dig. Vad skulle jag som ulv tjäna på att hålla dig som god i det här läget?
hur menar du med detta? Hänger inte med riktigt?Hade jag varit ond så hade jag inte gått på Q som jag gjorde nu..