Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Reagerar på detta. Hur skulle cirkus kunnat lista ut hennes roll genom uteslutningsmetoden? Ulvarna har käkat varje natt vilket betyder att den välsignade inte använt sin förmåga? Då finns bara spionen kvar, och jag har inte sett något som tyder på att hon är spionen?
Skrämmande jag satt också precis och läste samma inlägg av habina och reagerade på liknande sätt-
det finns ju liksom inte några fler roller som går att räkna ut?
Men jag får inte ihop det med att cirkus drev så mot habina`? Eller var det deras plan att distansera sig från varandra? Men känns ju som en märklig plan?
 
Jag har slut på surf i mobilen och tröttnade på att surfa på vanliga datorn, så nu sitter jag på en väldigt seg laptop (varför blir de alltid sega efter typ ett års ålder?!). Så det är bäst att jag röstar nu.

För mig står det mellan Q och Artline, tycker bägge betett sig skumt, men jag reagerar på hur artline hugger direkt på när Q misstänker henne, det känns sådär "taggarna utåt" som en ulv ofta kan bli när de är lite mer desperata (tänker mig nu när det är en ulv kvar). Därför blir det där jag lägger min röst.

Habina röstar på artline
 
Jag tänker tvärt om.. Jag tänker att Habina hade aldrig skrivit så om hon inte hade en speciallroll.

Kanske har hon hintat om sin roll på andra sätt?
 
Alltså det borde gå att lista ut spionen, det är någon som tidigt vet vem som var siare och borde hakat på när den fattade huruvida personen siats som god eller ond. Så det borde inte vara omöjligt. Men jag har inte sett några indikationer på att @Habina är siare, och jag ser inte hur någon skulle kunna lista ut den välsignade, utom om ulvarna försökt käka personen, då vet de om de försöker efter att ängeln inte är med och kan misstänka innan dess.
 
Jag har slut på surf i mobilen och tröttnade på att surfa på vanliga datorn, så nu sitter jag på en väldigt seg laptop (varför blir de alltid sega efter typ ett års ålder?!). Så det är bäst att jag röstar nu.

För mig står det mellan Q och Artline, tycker bägge betett sig skumt, men jag reagerar på hur artline hugger direkt på när Q misstänker henne, det känns sådär "taggarna utåt" som en ulv ofta kan bli när de är lite mer desperata (tänker mig nu när det är en ulv kvar). Därför blir det där jag lägger min röst.

Habina röstar på artline
Varför skulle jag försvara dig om jag vore ulv? Jag tänker på konversationen igår med Cirkus.
 
:arghh: men du är mitt enda hopp! Säg inte att du egentligen är ond? :nailbiting: :rage: :love:
Är god, men har inte koll. :p Trodde jag skulle åka nu i nattlynchen, men insåg efter att jag förvirrat mig att jag förmodligen kommer vara kvar, så snurrig som jag är. Känner mig inte som ett tillgång för goda sidan nu direkt. :p
 
Alltså det borde gå att lista ut spionen, det är någon som tidigt vet vem som var siare och borde hakat på när den fattade huruvida personen siats som god eller ond. Så det borde inte vara omöjligt. Men jag har inte sett några indikationer på att @Habina är siare, och jag ser inte hur någon skulle kunna lista ut den välsignade, utom om ulvarna försökt käka personen, då vet de om de försöker efter att ängeln inte är med och kan misstänka innan dess.
Ja så tänker jag med om det hela
 
Är god, men har inte koll. :p Trodde jag skulle åka nu i nattlynchen, men insåg efter att jag förvirrat mig att jag förmodligen kommer vara kvar, så snurrig som jag är. Känner mig inte som ett tillgång för goda sidan nu direkt. :p

Jag trodde också att du skulle åka- och hade jag varit lite mer nojig över dig så hade jag ju funderat över varför du är kvar:p
Men nej jag tror att jag placerat dig rätt och jag tror med att du kanske inte käkades för att du blev misstänksam mot mig:)
 
Är god, men har inte koll. :p Trodde jag skulle åka nu i nattlynchen, men insåg efter att jag förvirrat mig att jag förmodligen kommer vara kvar, så snurrig som jag är. Känner mig inte som ett tillgång för goda sidan nu direkt. :p

Jag får hålla fast vid att artline är ond och hoppas att jag tänker rätt. :)
 
Ja du... Den har jag inget bra svar på. Du kanske har någon konstig idé om att det ska verka som att du och cirkus inte sitter i lyan ihop?
Hade jag varit ond så hade jag inte gått på Q som jag gjorde nu.. Utan jag hade varit mer diskret och hoppats att vinden drog åt något annat håll.

Jag tror inte du är ond med tanke på Cirkus misstankar mot dig. Vad skulle jag som ulv tjäna på att hålla dig som god i det här läget?
 
Hade jag varit ond så hade jag inte gått på Q som jag gjorde nu.. Utan jag hade varit mer diskret och hoppats att vinden drog åt något annat håll.

Jag tror inte du är ond med tanke på Cirkus misstankar mot dig. Vad skulle jag som ulv tjäna på att hålla dig som god i det här läget?

Jag vet inte. Jag kan inte tänka längre. Men jag satsar på att jag har rätt om dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp