Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Reagerar på detta inlägg av @Artline

#795

Det intressanta är att det är ett långt teoriinlägg som postades 22:22, tre minuter efter att LL postat uppdateringen, sju minuter efter att DL var. Och borde hon inte, om hon var god, vilja få ut misstankarna så snabbt som möjligt, och skrivit teorin längre efter DL ,om hon var osäker på att hon skulle åka ut eller inte? Men hon skriver inget innan och jag undrar om inte det betyder att hon är ond?

Därför: Mammas röstar på Artline
 
Reagerar på detta inlägg av @Artline

#795

Det intressanta är att det är ett långt teoriinlägg som postades 22:22, tre minuter efter att LL postat uppdateringen, sju minuter efter att DL var. Och borde hon inte, om hon var god, vilja få ut misstankarna så snabbt som möjligt, och skrivit teorin längre efter DL ,om hon var osäker på att hon skulle åka ut eller inte? Men hon skriver inget innan och jag undrar om inte det betyder att hon är ond?

Därför: Mammas röstar på Artline
Jag började skriva inlägget tidigare men jag läste nya inlägg samtidigt och hann inte få ut inlägget tidigare. Jag är inte så snabb ;)
 
Jag började skriva inlägget tidigare men jag läste nya inlägg samtidigt och hann inte få ut inlägget tidigare. Jag är inte så snabb ;)

Jag förstår, men tycker ändå att det tyder på att du vet att du skulle vara kvar. Tänker att habina kan vara på rätt spår här.
 
jag tror att jag röstar så har jag gjort det
Jag tror nog mer på Artline som ulv än habina -
Habina kan snurra in sig oavsett sida och lyckas skriva något som verkar skumt
Artline tycker jag spelar som hon kan göra när hon är ond dock- har saknat grävande av henne under lekens gång Rösten på mig i förra DL tror jag hon var trollad att göra - men misstänker att de på läktaren trott att jag och Artline var i lyan ihop kanske? och det är vi ju bevisligen inte - det vet både hon och jag

jag hoppas att jag väljer rätt av de två jag har som kan vara ulvar

quarter4ever röstar på Artline
tror art hon är ulv som försökt smyga med
 
Jag förstår, men tycker ändå att det tyder på att du vet att du skulle vara kvar. Tänker att habina kan vara på rätt spår här.
Planen var att inlägget skulle komma tidigare men den tog tid att skriva. Sedan var jag inte så oroad över att bli käk eftersom jag tror att ulven ser mig som lätt att kunna sprida misstankar till. Enda anledningen till varför jag skulle ha blivit käk skulle väl vara om de trodde jag vore säkert käk.
 
Artline röstar på Q
Jag tror inte att Mammas eller Habina är ulvar. Pågrund av det jag skrev tidigare (kopierar):

Sedan är jag väldigt skeptiskt till om Habina vore ulv. Det hade varit en märklig taktik av Cirkus att gå loss på en kollega som hon gjorde efter gårdagens lynch. Jag tycker helt enkelt att det känns som Q vill hålla dörrarna öppna för att kunna misstänka Habina sen efter jag lynchats och det visat sig att jag är god.

Jag tror inte heller att Mammas är ond. Dels så hade hon inte behövt rösta ut hemlig och sedan hade hon verkligen inte behövt lyfta Ferrari och Niyama som goda om hon vore ond

och jag tycker Q känns som en ond som vill sprida misstankar mot mig.
 
Artline röstar på Q
Jag tror inte att Mammas eller Habina är ulvar. Pågrund av det jag skrev tidigare (kopierar):

Sedan är jag väldigt skeptiskt till om Habina vore ulv. Det hade varit en märklig taktik av Cirkus att gå loss på en kollega som hon gjorde efter gårdagens lynch. Jag tycker helt enkelt att det känns som Q vill hålla dörrarna öppna för att kunna misstänka Habina sen efter jag lynchats och det visat sig att jag är god.

Jag tror inte heller att Mammas är ond. Dels så hade hon inte behövt rösta ut hemlig och sedan hade hon verkligen inte behövt lyfta Ferrari och Niyama som goda om hon vore ond

och jag tycker Q känns som en ond som vill sprida misstankar mot mig.
jag säger grattis till habina om du är god - jag har inte försökt sprida misstankar mot dig- jag har bara reagerat under lekens gång- och inte heller gårdagens röst kan jag lastas för tycker jag - det var där jag kunde hitta något att rösta på
 
jag säger grattis till habina om du är god - jag har inte försökt sprida misstankar mot dig- jag har bara reagerat under lekens gång- och inte heller gårdagens röst kan jag lastas för tycker jag - det var där jag kunde hitta något att rösta på
Jag tror inte att Habina är ond men skulle hon vara det så har hon spelat väldigt snyggt. Eller rättare Cirkus.
 
Jag tror inte att Habina är ond men skulle hon vara det så har hon spelat väldigt snyggt. Eller rättare Cirkus.
jag kan aldrig tro att mammas luras heller ( hoppas jag O_o men tycker verkligen att det borde kommit protester annars vid detta laget) och eftersom jag vet min roll så finns det bara du och habina kvar att misstänka för att vara ulv
Så det är antingen vinst till goda om du är ulv eller snyggt spelat till habina & cirkus om det är habina som är ulv
 
**Uppdatering**

Artline var lite orolig efter olyckan med smällaren, men nu var det iallafall hennes tur att rida. Tyvärr var den enda häst som var ledig gamla Penny, som tyckte att hoppning var det tråkigaste som finns, men Artline skulle ändå göra sitt bästa.
Hon hälsade på domaren och fattade galopp. Penny var seg men hoppade ändå motvilligt de första hindren. Rivning. Skit också. Artline la till spöt på Penny för att få henne att skärpa sig. Det var dumt, för Penny var en bestämd märr som minsann inte tänkte låta en ryttare bestämma bara sådär! Hon ignorerade spöt och gjorde en tvärnit framför nästa hinder. Artline däremot seglade prydligt över hindret och landade med en duns på andra sidan...
Moloket ledde hon ut den mycket nöjda gamla hästen från banan. Nästa gång skulle hon se till att få en ordentlig häst att rida!

Artline var lektionsryttare, bybo
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp