Jag hade följt någon annan och haft dörrarna öppna.hur menar du med detta? Hänger inte med riktigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade följt någon annan och haft dörrarna öppna.hur menar du med detta? Hänger inte med riktigt?
Du har felJag vet inte. Jag kan inte tänka längre. Men jag satsar på att jag har rätt om dig.
Jag började skriva inlägget tidigare men jag läste nya inlägg samtidigt och hann inte få ut inlägget tidigare. Jag är inte så snabbReagerar på detta inlägg av @Artline
Det intressanta är att det är ett långt teoriinlägg som postades 22:22, tre minuter efter att LL postat uppdateringen, sju minuter efter att DL var. Och borde hon inte, om hon var god, vilja få ut misstankarna så snabbt som möjligt, och skrivit teorin längre efter DL ,om hon var osäker på att hon skulle åka ut eller inte? Men hon skriver inget innan och jag undrar om inte det betyder att hon är ond?
Därför: Mammas röstar på Artline
Jag började skriva inlägget tidigare men jag läste nya inlägg samtidigt och hann inte få ut inlägget tidigare. Jag är inte så snabb
Planen var att inlägget skulle komma tidigare men den tog tid att skriva. Sedan var jag inte så oroad över att bli käk eftersom jag tror att ulven ser mig som lätt att kunna sprida misstankar till. Enda anledningen till varför jag skulle ha blivit käk skulle väl vara om de trodde jag vore säkert käk.Jag förstår, men tycker ändå att det tyder på att du vet att du skulle vara kvar. Tänker att habina kan vara på rätt spår här.
jag säger grattis till habina om du är god - jag har inte försökt sprida misstankar mot dig- jag har bara reagerat under lekens gång- och inte heller gårdagens röst kan jag lastas för tycker jag - det var där jag kunde hitta något att rösta påArtline röstar på Q
Jag tror inte att Mammas eller Habina är ulvar. Pågrund av det jag skrev tidigare (kopierar):
Sedan är jag väldigt skeptiskt till om Habina vore ulv. Det hade varit en märklig taktik av Cirkus att gå loss på en kollega som hon gjorde efter gårdagens lynch. Jag tycker helt enkelt att det känns som Q vill hålla dörrarna öppna för att kunna misstänka Habina sen efter jag lynchats och det visat sig att jag är god.
Jag tror inte heller att Mammas är ond. Dels så hade hon inte behövt rösta ut hemlig och sedan hade hon verkligen inte behövt lyfta Ferrari och Niyama som goda om hon vore ond
och jag tycker Q känns som en ond som vill sprida misstankar mot mig.
Jag tror inte att Habina är ond men skulle hon vara det så har hon spelat väldigt snyggt. Eller rättare Cirkus.jag säger grattis till habina om du är god - jag har inte försökt sprida misstankar mot dig- jag har bara reagerat under lekens gång- och inte heller gårdagens röst kan jag lastas för tycker jag - det var där jag kunde hitta något att rösta på
jag kan aldrig tro att mammas luras heller ( hoppas jag men tycker verkligen att det borde kommit protester annars vid detta laget) och eftersom jag vet min roll så finns det bara du och habina kvar att misstänka för att vara ulvJag tror inte att Habina är ond men skulle hon vara det så har hon spelat väldigt snyggt. Eller rättare Cirkus.
nejeKänner mig straffad för min felskrivning @LenaH Har du läst leken? Tror du också att jag är ond?