aha- DET borde man ju anat när du skrev det där med att du tagit fel på ferrari och hemlig innan ju !
hade ni koll på min roll i lyan?
Japp, den var lätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aha- DET borde man ju anat när du skrev det där med att du tagit fel på ferrari och hemlig innan ju !
Japp, den var lätt.
JAHittade ni min hint om det? Eller?
**Extrainsatt uppdatering!!**
Ulvarna har redan meddelat käk, vilket kommer lyckas (de har alltså lyckats välja spionen till käk), så då skulle det inför nästa lynch stå 1-1 och lotten skulle avgöra vilka som vann.
Därför tycker jag att det blir oavgjort mellan onda och goda!
Tack alla goda! Och sorry att jag lät mig luras på slutet. Men spöklyan, jag litade på er om art!
spöklyan trodde nog att jag och art var i lyan ihop de minsann trollade ju mig att rösta på henne i bsf-lynchenTack alla goda! Och sorry att jag lät mig luras på slutet. Men spöklyan, jag litade på er om art!
Jag litade på att du skulle styra upp slutet på lekenTack alla goda! Och sorry att jag lät mig luras på slutet. Men spöklyan, jag litade på er om art!
Haha, det måste ju varit svårt att hitta spionen Märks att inte @Myrten var deltagare, hon hade väl låtit bli att käka och sett till att vända Mammas mot den välsignade för att kunna vinna.
Ja det märktes tydligtspöklyan trodde nog att jag och art var i lyan ihop de minsann trollade ju mig att rösta på henne i bsf-lynchen
Jag älskar verkligen att leka med dig.
Äsch, jag lyckades ju fumla till det direkt . Det är svårare att spela förvirrad ond som spelar god, jämfört med att vara förvirrat god bara .
För att jag är lättlurad?
Varför gick du så hårt på Habina? Vad var planen då?Sånt hade varit lättare om det inte trollats så att stackars Habina var tvungen att rösta på Art planen var såklart att få ut Q i lynchen idag....eller planen var ju helt annan tills du siade mig
Jag litade på att du skulle styra upp slutet på leken
Sånt hade varit lättare om det inte trollats så att stackars Habina var tvungen att rösta på Art planen var såklart att få ut Q i lynchen idag....eller planen var ju helt annan tills du siade mig