Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är oxå här..
Hälsningar

230px-LeninEnSuizaMarzo1916--barbaroussovietr00mcbr.png
:rofl:
tur du inte blev kallad för stalin dock:p:D
 
Någon eller några borde veta om någon/några andra goda. Vilka blir över att fundera på då?

Det jag känner är att det är meningslöst att börja analysera en deltagare som någon annan vet är god. Men samtidigt kanske det är dumt att berätta för ulvarna vilka de ska käka

Tror jag blir käk nu.
 
Jag frågar om alla drog till lyan > hemlig dyker upp > flera andra dyker upp. Undrar om hemlig skickade hit sina kamrater :angel:
Jag har varit ulv med dig en gång.. Då skrev du att du var tvungen att teoria i tråden för att det inte skulle synas att du var i lyan :p Men det säger inget om din roll nu
 
Hur i hela friden ska vi hitta ulvar i plural nu?

Mina två cent just nu är i allafall att Habina blev betydligt mer misstänkt. Jag kan inte föreställa mig att ingen ulv alls röstade på Lenis.

Fast den teorin bygger alltså på att ulvarna hade listat ut att Hedinn var ledarvarg och därmed inte röstade där? Jag tror mer på att de inte hade insett det utan hoppade på ett drev. Fast det är ju för att jag vet min roll. :)
 
Nu ska jag sova. Hoppas bli käk, även om jag nog har mer tid för leken imorgon. Känns bara som att jag famlar efter onda och bara stöter på goda. :meh:
 
Fast den teorin bygger alltså på att ulvarna hade listat ut att Hedinn var ledarvarg och därmed inte röstade där? Jag tror mer på att de inte hade insett det utan hoppade på ett drev. Fast det är ju för att jag vet min roll. :)

Nja. Jag tror ju att ulvarna listat ut Lenis roll (särskilt med tanke på att hon blev käk). Så därför verkar det rimligt att tro att de gärna ville se henne lynchad. Men det kan ju också vara så att ingen ulv röstade på Lenis för att det skulle bli för uppenbart, bättre att försöka käka?!
 
Varför? Jag säger inte att Habina är god men det känns för lätt att tro att hon är ond för att någon ond röstade på Lenis.

För att om lyan fattat att Lenis var siare (de käkade ju henne och därför så tror jag det) så är det extremt klantigt att schabbla bort möjligheten att få ut siaren redan i lynchen vilket varit möjligt om två goda röstat på Lenis - två röster till (jag utgår från att det är två ulvar kvar) så hade Lenis kunnat få 4.

Såhär var röstfördelningen i gårdagens lynch.



Niyama 1
Lenis 2
Hedinn 5
Ferrari 1
 
Tror jag blir käk nu.
eller så käkar de mig? jag är ju osedvanligt icke- misstänkt i denna leken- känns konstigt - men trevligt :D
om jag är kvar imorgon så jobbar jag ånyo länge (iaf till 17 tiden)
Skulle leken pågå länge än så och jag på något konstigt sätt är kvar - så har jag dejt med:love: på fredag IRL hela fm och kanske en bit in på em också :o så då är jag ... oanträffbar för alla utom honom:p sedan ska jag fixa med att hämta hem mammahäst som fått följa med fölet i någon vecka där han ska stå sedan så kommer troligen inte vara närvara förrän sena kvällen då ( sedan kan ju ulvarna få för sig att bli kvitt mig innan- men då vet ni andra iaf)
 
Vet inte. Undrar vad du tänker om henne? Eftersom hon avvek från Hedinn-drevet.

Jag var inte ens online när drevet påbörjades så inte säker på hur jag kunnat avvika. Visst ifall jag hade röstat när drevet påbörjats och då röstat på dig men nu la jag min röst tidigt pga huvudvärk.
 
Jag var inte ens online när drevet påbörjades så inte säker på hur jag kunnat avvika. Visst ifall jag hade röstat när drevet påbörjats och då röstat på dig men nu la jag min röst tidigt pga huvudvärk.

Fast alla som inte la en röst på Hedinn avvek ju. Oavsett när den las.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp