Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså?! :nailbiting: Jag har hunnit ta in två ponnyer, blanda gröt och utfodra två svältande fiskbullar? Utan något resultat? :nailbiting:
 
**uppdatering**
(Kortare sådan idag...)

Blacksmithfarm var på väg in i sadelkammaren för att hämta Queens sadel. Nervositeten var på topp men snart var det hennes tur att starta, som första tävlande dessutom!
Något blänkte till i ögonvrån och utan att stanna vred hon automatiskt på huvudet för att titta vad det var. Kunde det vara den försvunna pokalen?
Men nej! Ett hoptrasslat balsnöre snodde sig runt benen på henne och Pang! For hon rätt in i dörren till sadelkammaren med huvudet först! Resultatet? Hjärnskakning. Inte kom hon ihåg det blänkande heller...

Blacksmithfarm var lektionsryttare, bybo

Nästa dl 0830

Ursäkta för sen uppdatering!
 
Hur i hela friden ska vi hitta ulvar i plural nu?

Mina två cent just nu är i allafall att Habina blev betydligt mer misstänkt. Jag kan inte föreställa mig att ingen ulv alls röstade på Lenis.
 
Någon eller några borde veta om någon/några andra goda. Vilka blir över att fundera på då?

Det jag känner är att det är meningslöst att börja analysera en deltagare som någon annan vet är god. Men samtidigt kanske det är dumt att berätta för ulvarna vilka de ska käka
 
Hur i hela friden ska vi hitta ulvar i plural nu?

Mina två cent just nu är i allafall att Habina blev betydligt mer misstänkt. Jag kan inte föreställa mig att ingen ulv alls röstade på Lenis.
Varför? Jag säger inte att Habina är god men det känns för lätt att tro att hon är ond för att någon ond röstade på Lenis.
 
**uppdatering**
(Kortare sådan idag...)

Blacksmithfarm var på väg in i sadelkammaren för att hämta Queens sadel. Nervositeten var på topp men snart var det hennes tur att starta, som första tävlande dessutom!
Något blänkte till i ögonvrån och utan att stanna vred hon automatiskt på huvudet för att titta vad det var. Kunde det vara den försvunna pokalen?
Men nej! Ett hoptrasslat balsnöre snodde sig runt benen på henne och Pang! For hon rätt in i dörren till sadelkammaren med huvudet först! Resultatet? Hjärnskakning. Inte kom hon ihåg det blänkande heller...

Blacksmithfarm var lektionsryttare, bybo

Nästa dl 0830

Ursäkta för sen uppdatering!
Ok så BSF var bybo- och då lämnar det ju lite att fundera över i leken - tycker jag?
Inte för att jag visste hennes roll (och fö inte artlines heller - för tydlighetens skull)
jag har avslutat samtalet med :love: och det får mig att sväva på vingar - typ - overkligt var ordet!:heart
 
Jag frågar om alla drog till lyan > hemlig dyker upp > flera andra dyker upp. Undrar om hemlig skickade hit sina kamrater :angel:
 
Mina grannar har fått för sig att smälla fyverkerier så plötsligt har jag en galen chihuahua som vill ut och skälla ut dom och en darrande terrier som inte lämnar mitt knä
 
Jag är oxå här..
Hälsningar

230px-LeninEnSuizaMarzo1916--barbaroussovietr00mcbr.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp