Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Men är hon så smart?" Haha. Tack för den ;) .
Haha förlåt :D Rättare sagt så är inte jag så smart. Ibland som ulv kan jag hitta taktiker som hade varit jätte smarta att använda men det blir aldrig läge. Så frågan är om du är smartare än mig. Eller mer taktisk kanske är rätt ord.

Jag känner mig jätte nojig över dig. Jag tycker du känns god (mycket pågrund av den kommentaren) men ska det verkligen vara så lätt O_o
 
För mig känns det mesta som det gjorde igår kväll när jag försökte sammanfatta (och de dumma ulvarna inte käkade mig :rage:), jag tror jag kan ha listat ut en eller möjligen två roller, men det är ju goda roller förstås. :meh: Jag hänger inte riktigt med i alla funderingar som varit kring ferrari, blacksmithfarm och artline. Just nu ser det ju ut att stå emellan de två sista och jag hoppas innerligt att en av dem är ulv.

Niyama känns så logisk och god, så jag blir riktigt nojjig, :nailbiting: likaså vill jag lita på mammas och rösta som henne, men jag har ju blivit lurad tidigare. :meh:

Cirkus verkar ha släppt sin nojja mot mig, vilket bara gör mig nojjig mot henne. :arghh: Q börjar likna sig själv igen, dvs kommer med långsökta och roliga teorier. :love:
 
likaså vill jag lita på mammas och rösta som henne, men jag har ju blivit lurad tidigare. :meh:

Vill också lita på Mammas. Hon känns ju så vettig och god men blir nojig av att hon håller med mig alldeles för mycket? Tänker att hon kanske försöker invagga mig i falsk säkerhet :cautious:.
 
Oj vad klockan rusar iväg! :arghh:

Habina röstar på Quarter4ever

För jag tror att hon försöker sig på att inte spela "som hon brukar" för att hon är ulv och har svårt för att verka god när hon är ulv.
 
Haha förlåt :D Rättare sagt så är inte jag så smart. Ibland som ulv kan jag hitta taktiker som hade varit jätte smarta att använda men det blir aldrig läge. Så frågan är om du är smartare än mig. Eller mer taktisk kanske är rätt ord.

Jag känner mig jätte nojig över dig. Jag tycker du känns god (mycket pågrund av den kommentaren) men ska det verkligen vara så lätt O_o

Ibland är det lätt och ibland är det skitsvårt. Jag tycker det sistnämnda är vanligare än de första.
 
Artline röstar på Bsf
Hennes röst på Lenis igår kändes skum. Samt kommentaren om snurrfian. Och andra småsaker som jag inte hinner skriva.
 
Oj vad klockan rusar iväg! :arghh:

Habina röstar på Quarter4ever

För jag tror att hon försöker sig på att inte spela "som hon brukar" för att hon är ulv och har svårt för att verka god när hon är ulv.

Va? Hon brukar väl spela lika flippat oavsett roll? Har ingen aning om var hon står nu, men hennes lite lugnare spelande verkar ju bero på :love:.
 
DL 3
19:16 Niyama röstar på Blacksmithfarm
19:17 quarter4ever röstar på Artline
20:36 Mammas röstar på Blacksmithfarm
20:38 cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:43 Blacksmithfarm röstar på Artline
20:57 Ferrari röstar på Blacksmithfarm

21:29 Habina röstar på quarter4ever
21:30 Artline röstar på Blacksmithfarm

Blacksmithfarm 5
Artline 2
quarter4ever 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp