Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Artline och @Habina kvar att rösta va?

Det är också lite märkligt att alla rösterna är så enstämmiga antingen på Art eller på bsf - trots att det måste finnas en förhäxad röst, fast den kanske inte har kommit ännu. Å andra sidan om Snurrfian fattat att bsf eller art är ond så kan hon ju ha förhäxat en ulv att rösta där?
 
Känns som jag vill syna BSF oavsett roll nästan. Och skulle hon vara ängel borde ju någon protestera.
det håller jag med om - Om BSF skulle ha en ledande roll som kunde synas i spioninfo så borde det ha märkts så här långt.
BSF kan vara bybo- det är så jag ser på det - eller så är hon ulv
 
Ja, usch - jag blir också lite nojig nu. Men vad fasen skulle alternativet vara?

Det jobbiga är väl det att skulle vi nu ha rätt och BSF är ond. Så finns det ändå iallafall en ond kvar. Den är nog värre.

Drömde btw om leken inatt. Jag tror nog att det inte är så lämpligt att läsa den innan man ska sova. Var typ i en liten by, där vi alla bodde och så letade vi efter förklädda ulvar. Det var lite läskigt faktiskt xD
 
@Artline och @Habina kvar att rösta va?

Det är också lite märkligt att alla rösterna är så enstämmiga antingen på Art eller på bsf - trots att det måste finnas en förhäxad röst, fast den kanske inte har kommit ännu. Å andra sidan om Snurrfian fattat att bsf eller art är ond så kan hon ju ha förhäxat en ulv att rösta där?

Habina är väl upptagen med det andra BSF tror jag?
 
@Artline och @Habina kvar att rösta va?

Det är också lite märkligt att alla rösterna är så enstämmiga antingen på Art eller på bsf - trots att det måste finnas en förhäxad röst, fast den kanske inte har kommit ännu. Å andra sidan om Snurrfian fattat att bsf eller art är ond så kan hon ju ha förhäxat en ulv att rösta där?
Ja, Snurris bör väl ha förhäxat någon att rösta på en hon tror är ond. (förhoppningsvis en annan som hon tror är ond)
Men har man blivit förhäxad med en man inte vill rösta på egentligen, tänker jag att man väntar med sin röst för att inte påverka? Är det någon man ändå vill rösta på så spelar det ju inte så stor roll.
 
Det jobbiga är väl det att skulle vi nu ha rätt och BSF är ond. Så finns det ändå iallafall en ond kvar. Den är nog värre.

Drömde btw om leken inatt. Jag tror nog att det inte är så lämpligt att läsa den innan man ska sova. Var typ i en liten by, där vi alla bodde och så letade vi efter förklädda ulvar. Det var lite läskigt faktiskt xD
O_o
Men om jag åker ut och är god så är det ju två (minst) onda kvar. Är inte det värre?O_o
 
Mammas: Jag tror nog faktiskt inte att hon som ond hade lagt en avgörande röst på Hemlig. Hon hade lika gärna kunnat rösta på bsf som hon skriver. En möjlighet hade varit om Mammas, hemlig och bsf var ihop i lyan men med tanke på rösten på bsf idag så tror jag inte de är i lyan ihop.
Quarter4ever: Jag tycker nog inte hon skrivit något skumt men när jag känner så brukar hon vara ond. Men det kan finnas andra orsaker till varför hon inte känns skum.
Ferrari: Hennes första röst på hemlig tycker jag inte gör henne god men hennes kommentar innan uppdateringen om att hon övervägde att ändra röst om hon hade hunnit. Hade hon verkligen skrivit så som ond? Det hade vissligen varit smart, men är hon så smart? :p Jag tycker hon känns på hugget och teoriear mycket. Jag tycker hon känns god men visst kan hon lura mig. Nu börjar jag noga över hur lätt det känns att tro att hon är god O_o
Habina: Jag är tveksam om det är lik en ond Habina att alibirösta så som hon gjorde på hemlig. Men jag är nog alltid lite misstänksam mot Habina.

Cirkus och Niyama har jag inget direkt åsikt om. Jag tycker ingen av dem känns jätte onda även om möjligheten finns. Niyama för det känns som hon väder på det och inte väljer lätta utvägen. Lika så Cirkus när hon igår ville granska de som inte syns till, jag tänker om hon vore ond så hade det varit lätt för henne att rösta och misstänka de som syndes igår.

Blacksmithfarm: Hon känns skum för lite små saker. Bland annat för rösten på Lenis igår samt kommentaren om Snurrfian. Men jag är ändå nojig över att hon är en missförstådd god.
 
Jag har en känsla om bsf som jag inte kan sätta ord på. ag kan inte avgöra om känslan beror på om att hon är en desperat ulv eller om hon är missförstådd god.
 
Har läst ikapp mig men inte blivit så mkt klokare känner jag. Både blacksmithfarm och artline har jag haft svårt att få grepp om. Fastnade lite för det Q (?) skrivit om hitta nemo-referensen mellan hedinn och blacksmithfarm, men jag blir nojjig att det bara är en OT-grej och att blacksmithfarm är god ändå.
 
Ferrari: Hennes första röst på hemlig tycker jag inte gör henne god men hennes kommentar innan uppdateringen om att hon övervägde att ändra röst om hon hade hunnit. Hade hon verkligen skrivit så som ond? Det hade vissligen varit smart, men är hon så smart? :p Jag tycker hon känns på hugget och teoriear mycket. Jag tycker hon känns god men visst kan hon lura mig. Nu börjar jag noga över hur lätt det känns att tro att hon är god O_o

"Men är hon så smart?" Haha. Tack för den ;) .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp