Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va? Hon brukar väl spela lika flippat oavsett roll? Har ingen aning om var hon står nu, men hennes lite lugnare spelande verkar ju bero på :love:.

Fast hon är lättare att nosa reda på när hon är ond tycker jag. Nu blir jag nojjig att det ändrade spelsättet beror på att hon försöker dölja att hon är ond.
 
Va? Hon brukar väl spela lika flippat oavsett roll? Har ingen aning om var hon står nu, men hennes lite lugnare spelande verkar ju bero på :love:.
oh ja :love: beror det mycket på - han ska ringa nu igen idag efter 22 ( mycket strategiskt lagd tid lååångt efter DL - numera - tog hårt på mig att missa en DL - på riktigt )
 
oh ja :love: beror det mycket på - han ska ringa nu igen idag efter 22 ( mycket strategiskt lagd tid lååångt efter DL - numera - tog hårt på mig att missa en DL - på riktigt )

Jag brukar ibland vänta samtal runt 21-22 på kvällen, inte från nån :love: utan en gammal samtalskontakt. Hon brukar ringa när hennes ungar har somnat. Så jag har vid dessa tillfällen fått se till att rösta i tid, jag kan ju inte gärna säga till henne (när hon dessutom ringer på sin fritid, hemifrån) "nej, du måste ringa efter deadline!!!" :laugh: sjukt frustrerande att det alltid krockar med ulvleken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp